måndag 10 november 2008

DT- Julkort 2 och Blogg candy./ DT Card "Christmas" and Blogg Candy

My New Vintercard




Scroll down to see my new cards!!!
(Under this post)
Turid Mari har en fantastisk bloggcandy hos sig.
Hon är såå duktig på att göra kort.
Hon är även en av Magnolias nya DT.
Grattis Turid Mari.


* * * Min Blogg Candy is open;) * * *

This post will be at the top until my bloggcandy is over.
All comments in this post will be counted in the drawing .
So scroll down to see NEW posts.

Hugs/Camilla

* * * * * * * * * * * * * *
Hejsan!

Nu är det dags att lotta ut 2 st stämplar,
ur någon av dom nyare kollektionerna.

2 mönsterpapper och ett cardstock/kartong.

Och det du behöver göra är att:

* Jag vill att du länkar till min sida från din blogglista.
* Att du talar om på din blogg att det är en "candy" hos mig.
* Och att du lämnar en kommentar under detta inlägget så jag vet vem du är:)
Har du ingen blogg är det ok att du deltar ändå:)

Vinnaren av min "candy" kommer att meddelas den 10 November.

Hoppas nu att det är många som vill vara med.
Jag önskar er alla lycka till.

* * * * * * * * * * *
Då ska ni få se mitt andra Julkort.

Tilda är målat med Distress ink refile,
på Akvarellpapper 300 gr.


Hela kortet. Går även detta kortet i bruna toner.
Tilda med Girlang. Textstämpeln är från förra årets klubbpaket.


Tildas kläning är målad i Vintage Photo.
Har här målat den i ganska stark färg.


Liten närbild på henne.
I håret har jag målat som slingor med Brilliance Galaxy Gold.
Och även "duttat" ut på hennes kläning.
Det blir en härlig effekt och ett fint skimmer.



Lite av spetsen, och dom fina blommorna från Prima.
Tror dom heter "Christmas bubble"och guld brads.


Här har vi God Jul på flera olika språk. Blomman är från Spellbinders.
Chalkat lite runt kanterna och dekorerat med halva pärlemo pärlor
och bruna blingstenar.

Guld stjärnan är även den från prima.


Pappret kommer från Melissa Frances och KC company.
Cardstocken är skimmrande brunt.

I morgon ska jag och flickorna på en heldag i Göteborg.
Vi ska shoppa och äta gott hela dagen.

Kramar: Camilla





161 kommentarer:

Erica sa...

Ett jätte läckert julkort. Bara älskar dess nya stämplar och de vackra korten du gör.
Självklart vill jag vara med på utlotttningen av ditt blogg "candy".
/Erica

Heidi sa...

For et nydelig julekort Camilla - det var skikkelig lekkert med de fargene du har brukt. Og det motivet er bare så lekkert. Holder akkurat på å bestille noen av disse søte julestemplene nå og gleder meg veldig til å få de. Takk for flott inspirasjon

Stor klem fra
Heidi

Snuppelure sa...

For et aldeles nydelig kort :)
Jeg blir gjerne med i trekningen :)
Kjempe hygglig av deg og arrangere dette :)

Maria sa...

Hejsan!! Jag är ofta inne o tittar på din blogg och dina fina Magnolia kort. Jag kunde tyvärr inte åka till Borås och få lite tips utav dig i lördags. Mina småtjejer hade dansuppvisning. Jag har ingen egen blogg men jag gillar att göra kort. Så jag och min kompis Mia vi kollar din blogg och försöker få till det själva. Vi är helt förälskade i Magnolia stämplarna. Man vill ju ha alla.

Hoppas nu på lite tur och få vinna.
Hälsningar Maria

Kristine sa...

Heisann Camilla!
For et fantastisk julekort dette var! Nydelig fargelagt som alltid!
Og jeg har skrevet om blog candy'en din på bloggen min!
Så nå krysser jeg fingrene og håper jeg er den heldige vinneren!
Ha en flott uke!
Klemmer fra Kristine

Else Slipsager Petersen sa...

Flot julekort du har lavet. Elsker at hente inspiration til mine kort på din blog.

http://slipsager.blogspot.com/2008/10/blog-candy_28.html

Chris_P sa...

Superfina kort!!!! Du finns redan med i min länklista sedan länge.

Jag hoppas på lite tur. Lite nya julstämplar hade ju inte varit fel. Hur det nu än är så är det ingen som klår Magnolia på fingrarna ;o)

Hälsningar
Christina

Marte sa...

Et utrolig lekkert julekort du har laget (som vanlig ;)). Jeg har skrevet om deg på min blogg, jeg krysser både fingre og tær ;)

Stor klem fra meg

Sivic sa...

For et flott julekort!!
Vil gjerne bli med i trekningen din, og håper på litt vinnerlykke ; )
Du er allerede i blogglista mi, men nå skal jeg skynte meg inn i bloggen min og skrive et innlegg om blog candyen din.
Ha ei fin uke!!

Anonym sa...

Jättefina kort. Brukar kika in här lite nu och då och får alltid massor av inspiration.
Har tyvärr ingen blogg men brukar ofta rekomendera vänner att kika in på dessa sidor.

Heidi sa...

Glemte jo helt å skrive at jeg selvfølgelig blir med på blog candyen din og krysser det jeg har for å vinne.

Klemmer fra
Heidi

Sinikka sa...

Hejsan vännen, Giller helt klart färgen du har använd på kortet. Tycker det passar mycket bra. Jag fastnar liksom alltid för dom röd...gröna färgarna. Vågar mig inte på nåt annat. Fina blommor med.
Kul med en liten candy och jag hoppas på lite tur.......
Kram Sinikka

Anonym sa...

Vilket sött kort du gjort. Ja, alla korten du gör gillar jag. Ha det gott bästa vännen
*kramis*

Anonym sa...

ojojoj! Bloggcandy gillar vi! Jag är helt klart på! *hoppas på vinst*

Ha det fin! /Clinen

Unknown sa...

Wow!!!
igjen så blir jeg bare stum av beundring av dine kunstverk!
Har kost meg masse med å studere kortene dine!!!

Vakkert! <3

klem,
Jorunn

Mutte sa...

Super flotte kort med mange detaljer. Og en dejlig blogcandy.

Anonym sa...

Hoppas ni får en underbar dag i Göteborg, du och tjejerna!
Kortet är jättefint, gillar de glittriga detaljerna.

Anonym sa...

Hejsa. Wow det er et flot kort i vintage stil og farver. Jeg vil gerne være med i din blogcandy. Har desværre ingen blog, men jeg fortæller alle mine venner om din ;o)KH 10na tinaoglevin@esenet.dk

Karen sa...

That's a beautiful card: Love the colours. Great sentiment stamp too with all the different languages especially as it has English (my family), Welsh (husband's family) and French (where we live)!

Anonym sa...

Har alldeles nyss hittat till din blogg så nu försöker jag att läsa "ikapp". Gillar det du gör och beundran är stor och givetvis vill jag vara med på utlottningen.

Eva i Arvidsjaur

ribenaruby sa...

What a beautiful card.Love everything about it. So talented.Thanks for a chance at some candy.jac

Alice sa...

Vey nice card, I really like it!
Thanks for a chance to win!
Alice

Nina sa...

Jösses så fina kort du gör och vad underbart du målar! Hit kommer jag att återkomma för mer inspiration, men deltar självklart i utlottningen av ditt blogcandy nu och ska länka till dig på en gång =)
Kram Nina

Anonym sa...

Hej Camilla.

Jeg har desværre ingen blog, men vil gerne deltage i din blogcandy alligevel.

Dine kort er altså rigtig flotte, og til stor inspiration for mig.

Mange tak for chancen at vinde nogle af de søde stempler.

Hilsen Tina F.

Christina / Synål / Stina sa...

SOm alltid helt kanon fint kort. Nu har jag tipsat lite extra om din sida även om du redan finns bland mina länkar till bra sider.
Hoppas att många tittar in nu.
Tack för all insperation

Kram Christina

Anonym sa...

Ojoj vad du är duktig, hade behövt att du kom hit och lärde mig måla lika fint som du.
Fast jag få nog nöja mig med att deltaga i din blogg candy. Har länkat till din blogg från min blogg. Tack för all fin inspiration du bidrar till med dina fina kort. Mvh Gun
http://stadstrollet.bloggagratis.se/

Lena Svensson sa...

Supersött julkort!! Har lagt till dig på min blogglista och talat om att du har candy. :) Mvh Lena

Elzie sa...

Vilka mysiga kort du gör. Och vad kul med en utlottning.
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

idaws sa...

for et flott kort :) vil gjerne være med på Blog Candyen din :)

♥ Pia... sa...

Hej..så fina kort du gjort...och nu har jag länkat och vill jättegärna vara med i utlottningen av candy...kram...PIA

Petra sa...

Hej Camilla! Såg dej färglägga stämpelmotiv på mässan i Göteborg och sedan dess är jag ofta här inne och kikar. Du gör fantastiskt vackra och fina kort. Jag vill jättegärna vara med på din blogg candy.
By the way; underbar musik du bjuder på. Ska genast länka till dej.
Ha en skön kväll.
Kram Petra

Annie sa...

what a beautiful card you have created Camilla, and love those pretty lacey flowers. Looking forward to seeing more of your Magnolia Christmas cards in the coming weeks, and I left a post on my blog about your candy! hugs, annie x

Anne sa...

Oh Camilla, thank you for the chance to win your fabulous candy. Your blog is great! I've linked you to my sidebar x

Jojjo sa...

En liten fråhga bara, vet du om man får lägga till lite egna dekorationer på dt-korten...?

Inger Marie sa...

Hei Camilla :)
Julekortet er helt fortryllende :)
Og så gøy med blogcandy da :)
Har linket til deg for lenge siden, men har lagt til opplysning om blogcandyen din.

God klem

Anonym sa...

Helt underbara kort!!!! Du finns redan med i min länklista sedan länge. :-))

Är inne besöker din sida flera ggr i veckan.

Jag hoppas på lite tur. Lite nya julstämplar hade ju inte varit fel. Magnolias stämplar är ju för söta..

/ Anneli

http://anneli.segeson.se

Rosette sa...

Wow Camilla, what a lovely blog and wonderful cards you have! Thanks for the chance to win your candy. Thank you!! :)
Hugs Rosette xx

Anonym sa...

Beautiful card Camilla...so pretty. I have linked your blog candy on my blog. I look foward to seeing your new Magnolia Christmas cards.
Carole :-)

Anne sa...

Your Tilda card is charming :) How kind of you to offer candy, I have linked to your blog here

Anonym sa...

OOoh vad läckert! Du är ju bara såå duktig!
Nu har jag både länkat till dig via min bloggroll och gjort ett inlägg som du hittar här: http://neliz.se/scrap/?p=50

Håller tummarna hårt nu :)

Kram!

Anonym sa...

Som ny kortmakare är jag inne en hel del hos dig och hämtar inspiration...du gör helt underbara kort...speciellt det senaste...är så vackert med sina bruna toner...
Tack för att du delar med dig så!

www.leebrixing.zoomin
www.anglasand.webblogg.se

Vänligen...Lee

Anonym sa...

Åh du gör så fina kort!!
Tar en lott jag med : )

Kram Linn

Anonym sa...

jag vill ju givetvis var med i chansen till lite candy...;-)
Fina färger på kortet!

bumblebee creations sa...

Hello! This card is sensational!! I love the colors of it! I would love to be entered in your blog candy-I will immediately go and link to your blog-thank You!!

Anonym sa...

Jättefina kort du gör! Dom är underbara! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/2008/october/bloggcandy.html

Karin sa...

Så mycket fint du gjort!!! Jag vill också vara med i utlottningen.
//Karin

Donalda sa...

Oh I am so glad I saw this on someone's blog Girl your work is just gorgeous. So very talented dear. I have posted your candy on my blog dear.
Again such gorgeous work of art

Anonym sa...

For en flott blogg du har, med helt fabelaktig innhold! Du er helt utrolig flink! Måten du fargelegger på er helt spesiell:)

Nå har jeg gjort det som skal til for og bli med i trekningen av din blog candy, så nå krysser jeg bare fingrene!

Nok en gang; fantastisk flott blogg!

Klem fra Cathrine:)

Anonym sa...

Hej =)

Vill gärna delta i utlottningen! Man blir så sugen på Magnolia stämplar nu när man ser er allas fina motiv/kort!! (har precis upptäckt magnolia) ! Dina julkort är supermysiga! Må väl =)

Diane.W. sa...

Your cards are very beautiful & fabulous colouring :o)x

M sa...

Din sida ger mig massor av inspiritation och du själv svarade så snällt på mina frågor på mässan i Göteborg. Tack!!
Nu hoppas jag på tur!
Kram
Tina

Alison H sa...

What a beautiful card! I love that sentiment in all the different languages!!

Anonym sa...

WOWZER!! What beautiful creations you have on this blog!! Thanks for the very inspiring creations!! :)

Anonym sa...

My oh my, she did it again! Vilket kort Camailla, supersnyggt.

Jag tar gärna en lott i din utmaning.

Kram o trevlig helg

Julie Temple sa...

I LOVE your Blog! I got here via Christmas and Birthday Cards Blog...I just adore your Tilda Card, she is just so cute. I will link you to my blog! Thank you so much!

Rubber Hugs,
Julie

wendy peatross sa...

Such beautiful cards. Thanks for sharing.

Sofi_79 sa...

Underbart vakert kort. Jätte snygga detaljer. Får nog spara en länk hos mig till dig med så jag kan kolla in igen.

~*~Sandra~*~ sa...

Hey! Camilla,
You'r card's are so Beautiful!!

Big Hugs Sandra

Camilla sa...

Hei Camilla!! Ojojoj for et nyydelig julekort!! Kjempefin brunfarge, som går over i gullpynten din!! Og nå har jeg vært inne hos Magnolia og bestilt noen av de nye julestemplene, de er kjempesøte!!:) Jeg finner alltid masse inspirasjon inne hos deg;)
Goklem fra Camilla.

Victoria sa...

Your work is amazing, such wonderful card - i have added your candy to my blog x

Lia sa...

wonderful card you made
hugs Lia

Bea sa...

Underbara kort du gör Camilla.Är inne nästan varje dag och kollar ,det finns alltid något fint att vila ögonen på.Kramar Bea

CraftyC sa...

Wow, this is stunning and the colours are beautiful, great card!
Clairex

Janet sa...

you have an amazing blog! thanks for the chance i am going to link now:)
hugs

Anonym sa...

Hei,
I have been admiring your cards, you always do such beautiful work. I only wish I could be that good! =) And...your Blog is just as nice. Your talent is amazing!

Thank you for the chance to enter your blog candy.


Lynda

myy ja vilijonkka sa...

oih vad fin julkort! jag tycker om dinna kort! jag tittar in hit varje dag!

Carola / Calle sa...

Ne men ett så fint kort. Inte bara detta kort utan alla dina kort är så snygga.

Lycka är ~ Onnea on sa...

Ohh vilken tur jag hade som hittade hit till denna härliga blogg.
Nämnde nån Magnolia?? De är bara alltför söta.
Ha ett bra veckoslut!
Kram ~Marita~

Anonym sa...

Vilket vackert kort!
Har ingen blogg, men deltar gärna i din tävling. :)

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Superfint kort!! Jag har ingen blogg men deltar gärna i din tävling ändå.

Anonym sa...

Hei Camilla!

Jeg har nå lagt deg til i min blogg liste over blogger jeg leser! Du lager så utrolig mye fint... Lekkert rett og slett.

Tusen Takk for at du legger ut blog candy... Jeg vil gjerne være med! Ønsker deg ei Riktig God Helg!
Klem Solveig

Anonym sa...

Ooooh klart jag vill ha bloggodis!
Jag länkar till dig i min blogg... Tack för all inspiration som jag hittade här!

Kari sa...

Nydelige kort du lager! Jeg vil gjerne være med i trekningen. :-)
Hilsen fra Kari

AbcHobby.it sa...

Hi
wonderful blog!!
thank's for the chance to win!
I've add a link to your blog here:
http://abc-hobby.blogspot.com/

Blaack Sheep Designs sa...

I’ve linked to you here! Thanks for this awesome opportunity!

MacNina sa...

Første gang jeg besøker siden din. Utrolig flotte kort du lager !

Har linket deg på siden min :o)

Hilsen Nina

Anonym sa...

Tack för al inspiration!Hoppas vinna paketet så jag kan fortsätta skapa.

Anonym sa...

Jätte fint kort som vanligt! Kikar ofta in här och får inspiration. Och blogg candy är ju aldrig fel:)
Må så gott
Lena

Turid Mari sa...

Heii Camilla!!!
For et fantastisk kort du har laga, atter en gang, Camilla!!
Elske stilen din og det e en fryd å se når du har laga nåkka nytt!!
Ser at Jojjo allerede har spurt, men legger du til av din egen pynt og mønsterpapir på DTkortene?! Får man det?! Har sendt mail til Magnolia, men med ny kolleksjon ute går det sikkert litt tid før æ får svar, så tenkte å høre me dere drevne DT medlemmer ;)

God klem te dæ, snuppsi!
Lykke til med blogcandy!!

Mae sa...

Camilla, I just love your work. Thanks for the blogcandy offer.

Mae
www.stevemaenic.blogspot.com

Moni sa...

Beautiful blog, thanks for the chance to win your candy! Hugs, Moni

Anonym sa...

Fina kort du gör... Jag har ingen egen blogg (än men kanske någon gång) gillar att göra kort och får inspiration från alla er som har bloggar. Vill gärna ha en lott i utlottningen.

BellaMio sa...

Vilket underbart kort du gjort!! Verkligen vackert...

Måste säga att du är en enorm inspirationskälla!!

Visst vill jag vara med i utlottning, norpar en lott och håller tummarna!

Katarina sa...

Åh, jag vill jättegärna vinna. Du sa aldrig när sista dagen att vara med är, så jag skriver innan jag missar det (gissa om jag precis har gjort det på en annan candy, suck!)

kamadesign

/Katarina

Kim sa...

Camilla your card is so STUNNING! It's gorgeous!
Hugs~ Kim

Dina Kowal Creative sa...

Beautiful card in such soft vintage colors. Thanks for the chance to win.

Dina @ mamadinis

Dannette sa...

Cool Blog candy! Love your blog! Pick me! Hugs, Dannette
http://www.danniescreativeoutlet.blogspot.com

Anonym sa...

Great blog, nice candy:)
I dont have a blog, but I hope I can win anyway:)

Camilla sa...

Vilka kort du gör!!! Såå fina!

lägger till dig i min länklista:).

Kram kram

Tracey sa...

Gorgeous cards Camilla :o)

I have linked you to my blog (on the right hand side).

Hugs
Tracey
x

HenrietteH sa...

I just love to look at all your things in your blog.

Hugs from HenrietteH

sussig sa...

Jättefina kort. Brukar kika in här lite nu och då och får alltid massor av inspiration.
Och så är det kul med en "candy"

Ila sa...

I love this card!! Abolutlely Gorgeous!!...I will link your candy on my blog..sidebar...Hugs, Ila

Stampin'Piper sa...

Camilla, this Card is so adorable! I just love love it!!! Wonderful Colors!

TFS! Hugs Tanja

Pippin sa...

Klart man vill vara med i utlottning av sån fin blog candy. Lägger in en kommentar på min blogg och länkar.
http://pia-design.blogspot.com/2008/11/blog-candy.html

Veronica sa...

Är inne här hos dig var och varannan dag! Du är en STOR inspirationaskälla för mig!
Tack!!
Tar gärna en lott och hoppas på tur!

Anonym sa...

Självklart vill även jag vara med i ditt bloggcandy. Har nu länkat till dig samt talat om i min blogg att det är bloggcandy hos mig. Tack för titten, fanns otroligt mycket fint!

Cathy sa...

Such a beautiful card. I love how you have coloured her and the papers.
I have linked your candy, and would love to win it!(You can't have too many Magnolias!)
Many thanks
CAthy xx

Marie sa...

Jag vill också vara med! Nu har jag gjort inlägget både på min egen sida och här så nu är det bara att bänta och se. Jag hoppas att det blir till mig som dina fina saker får flytta hem!
Tack för fin inspiration.
Ha det gott!

Anonym sa...

Helt underbart!

Anonym sa...

Vilken underbar sida!

Anonym sa...

Jättefint kort, gillar färgerna !!!

MalinL sa...

Vilket fnt kort! Sååå läckert!

Ha ha.. Jag länkade till dig, la dig i min bloglista.. men jag glömde skriva här!!! Så nu skriver jag..:D

Anonym sa...

Jag har varit här många gånger, faktiskt varje dag den senaste månaden.
har en länk till dig på min sida sedan några veckor tillbaks.
Nu finns länken även i ett inlägg hos mig där jag berättar om din "Candy".
Tack för all inspiration!

Anonym sa...

Ytterligare ett mycket vackert och stämningsfullt kort att visa oss. Du är en inspiration.
Du finns bland mina favoriter på min pysselblogg och jag går ofta hit och kollar om du uppdaterat.

Jag är gärna med i blogcandyn

Lauren sa...

Gorgeous Card and Candy, thanks 4 the chance to win.
There is a link on the sidebar of my blog. xx

Sparkle and Flourish sa...

Your cards are truly inspirational. I love looking at them! Thanks for the chance to win some stamps. I will link to your candy at the side of my blog!

Judy x

Heidi sa...

CAmilla- wow- these cards are beautiful and then mix that with your music and I will tell you, what an inspiration! Your coloring/papers are perfect, I love them all. This is a wonderful gift you have.
As for the candy- you are so generous, I will post you on my blog and good luck with lots of entries!
Heidi
www.heidishappystamping.blogspot.com

Camillha sa...

Här kommer lott-tagare 111!

Jag länkar dej från min blogg!

Så fina grejer du gör!
Ska spana vidare när jag lagt in dej på bloggen!

bente_me sa...

Kjempe mange fine kort! veldig inspirerende å se på siden din. jeg blir veldig gjerne med i Blogvandyen din;)

Filharmonica sa...

Hei Camilla
tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Du kan selvsagt linke til meg hvis du vil :-)
Nydelig julekort du har laget!
Og jeg blir selvsagt gjerne med på blogcandyen din :-))

Toneloni * Tonje sa...

Hei

Takk igjen for fantastisk inspirasjon! Jeg er veldig ofte innom bloggen din for å se på alt det lekre du lager.

Jeg har omtale på bloggen min :)
Http://cardsbytoneloni.blogspot.com

Ha en flott kveld

Klem T/

Anonym sa...

Du ligger i min lista sedan jag såg dig på göteborg mässan där jag blev sååååå imponerad av dig.. Självklart vill jag vara med i din utlottning. kram lotta.
www.itchymelba.bloggagratis.se

Vera sa...

Vilka underbara kort du har gjort. Vackert med brunt....
Har provat länka dig och din utlottning nu så jag får se om det fungerar....

Malin

Kirsten Aune sa...

Det er en stund siden jeg har vært her nå, Camilla, men det er bare fordi jeg har hatt så utrolig mye å gjøre den siste tiden...
Som alltid lager du fantastisk nydelige kort! Du har virkelig øye for farger og detaljer!! Det er så vakkert, så vakkert!!
Håper du har en fin tirsdag!

God klem fra Kirsten

Anonym sa...

Hej Camilla!
Roligt att du gillade mina tepåsar. Du undrade hur jag gjorde. Jag tog först bort den ordinarie etiketten, sedan tejpade jag fast snöret på baksidan av mina nya etiketter och sedan limmade jag även dit en liten pappersbit så att man inte ser tejpen...

Tack för titten!

Kram

Linanna DESIGNS sa...

What a beautiful card Camilla, you are so clever hun. I would love to be entered into your blog candy. I am going to link you to my blog now. Hugs linda x

Anonym sa...

Gorgeous cards Camilla.I don't have a blog but would love to be entered into your blog candy draw.

Vicki

vcowley@blueyonder.co.uk

Anonym sa...

Så himla fint du målar dina stämpelmotiv! Är gärna med på din bloggcandy men har tyvärr ingen blogg som jag kan tipsa om den i.
Mvh Marie
isingen@comhem.se

Anonym sa...

Du gör så fantastiskt fina kort och jag besöker din sida ofta för att söka inspiration och ideer .
Jag har tyvärr ingen blogg men vill gärna vara med i utlottningen.
Tack för all inspiration du ger oss
MVH
Gunilla
gustafssongunilla@hotmail.com

Kaliiina sa...

Vilka fina kort! självklart vill man ta chansen och vinna några av årets stämplar! Jag håller tummarna!kaliiina.blogspot.com

Anonym sa...

A chance to see such a beautiful card and to enter to win for blog candy :)

Double the joy.

Thank you
Buffy

Stinne sa...

hold da op nogen lækre julekort du får fra hånden. Jeg kan godt lide du har flere detaljer osv på.
Kig forbi min blog!
http://homemadeby-stinne.blogspot.com/

strawberry fields sa...

Stunning cards. Do have a look at my blog
Fiona :)

Anonym sa...

Hej Camilla.
Vilka underbara kort du gör!
Jag vill vara med på "candy", jag har en egen blogg, men har inte lärt mig att "länka".
Lovar att undersöka detta.
//Ann

elka sa...

Jag bora lite skriva svenska men du har fint kort

Carina sa...

Fantastisk kort :-)

Ha en fin dag.

Carina/Norge

Carola sa...

Vilka fantastiska kort du har gjort! Jag är gärna med på din candy och har naturligtvis länkat till dig från min blogg.

Christine sa...

you've made so really cute cards! i love your work
little angel

Anonym sa...

Wow! Fabulous blog, and awesome candy! Pick me!

Cazzy sa...

Oh lovely, blog candy! Will post a link on my blog too.

Anonym sa...

Love your cards. Your coloring is amazing!!
Your site is bookmarked so I can check it out more often.
I don't have a blog but I am sharing your site with other stampers.
Thanks for a chance at winning.

KSinMT sa...

Your art is amazing! Love the way you color!! I don't have a blog but I will spread the word of your blog. I would love to win!! Kathy

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i din bloggcandy! Jag har tyvärr ingen blogg att sprida reklamen i, men jag ska göra mitt bästa på msn!!

craftyb sa...

Hi Camilla, this card is stunning! I love the sentiment in so many languages...the magnolia image is so cute too! Lovely colours - they make a lovely change from red and green!!

Hope I've done the right things for your candy! bx

salvie sa...

Hei camilla.Nydelig kort du har laga.Detaljene og det flotte stempelet gjør du så utrolig flott.Du er en stor inspirasjon for mange:-)

Jo sa...

Wow, i would love to be in with a chance of this fabulous candy, thanks for being so generous! i have put a link On My Blog

And i LOVE your card!

oheidia sa...

Nå har jeg linket til bloggen din og skrevet om blog candy'en i bloggen min. Du har en veldig flott blogg og lager nydelige kort! Morsomt å finne deg :=)

Klem Heidi

Anonym sa...

Hiya hunni i love your blog have added you to my candy too xxx

Ann Hedvig sa...

Har tittet litt rundt på bloggen din, nydelige kort du lager, og kjempeflott fargelagte stempler!

Anonym sa...

Ville elske at vinde:)

knus
Alfie

Anonym sa...

Hejsan!
Heter Sara , 21år har en egen hemsida, scrapboden. Älskar att scrappa, det är min största hobby, har scrappat i 3 år snart. Jag gör mest kort men lite altrat och några lo´s men då jag nyss skaffat mig en ny hemsida så jag jag än hunnit lägga in allt.

Jag vill gärna vara med och tävla om "candy"

Trevlig helg! Mvh sara

http://scrapboden.com/wp

Hanne sa...

Åh Camilla, Camilla... trodde jeg måtte scrolle meg ned til Kina for å få sagt noe her *haha* Vinnersjansene er vel minimale, men jeg må jo prøve likevel :)

Nå er det jammen lenge siden jeg har tittet innom hos deg, og du verden så masse fint du har laget... Sukk, så flink du er! Likte dette siste julekortet så godt, det var så flott med de brune fargene!

Nå håper jeg du får en riktig god helg, min kjære venn!
God klem fra Hanne:)

Bente sa...

Utrolig flotte kort du lager - har lagt deg inn i blogglisten min og kommer til å følge med videre.

Anonym sa...

Your cards are just beautiful. I would love to win your candy, it is very generous. Thanks for the opportunity. Krista P

Anonym sa...

Jag länkar till dig på direkten!
(och hoppas på tur)
Ha det gott!
Erika

Annelies sa...

Thanks for a chance to win candy! I've put a link on my blog. Greetings from Belgium, Annelies

retiredheather sa...

Oh Camillia this is a wonderful card. I love the coloring and all the embellishment is fantastic. Absolutely Stunning.
Heather

Manuela sa...

Thank you for chance to win your candy. I have linked you on my blog.

Manuela

Pam's Pride sa...

Beautiful card! I linked you up to my blog!

Bunny B sa...

Gorgeous card!! I love it!! :)
Enjoy your weekend!

Cheri sa...

Oh, what wonderful candy. I love your creations, too! I've linked you at The Paper Freak.

Sena sa...

Fantastic candy! I love it! Your card is beautiful!
sena.sagani[at]gmail[dot]com

Anonym sa...

Vilket underbart läckert kort *nickar*

Jag vill jätte gärna vara med i tävlingen :)

Jag har skrivit ett inlägg om tävlingen i min blogg...

Ha de gött.
kram Gurkiss

gila sa...

Ein tolles candy verlost du und ich mach da gern mit und verlinke dich sehr gern

lg gila

gila sa...

Ein tolles candy verlost du und ich mach da gern mit und verlinke dich sehr gern

lg gila

Alex sa...

Your blog is stunning, so are all your cards!! Wow, wow, wow! I'll be over a lot more from now, I just love Magnolia!

Anonym sa...

Hola, Hi Camilla

thank you for the chance to win the lovely magnolia stamp :).

You have a very nice blog.

MJ

Nikki sa...

WOW! your work is gorgeous! I've added your blog candy to my site under blog candy listings.

Also, I'm having a blog candy contest as well, come on over and join in on the fun...

http://monatyza.blogspot.com/2008/11/blog-candy-and-paying-it-forward.html

:)

K sa...

Thanks for the chance :)
I blogged your candy here
Bye, Kitty (Slovenia)

DASjes sa...

What a beautiful card. I love the vintage style. Give me some ideas. Thank you!
Bye Diane