onsdag 28 juli 2010

DT-Magnolia "Bon Voyage" "Summer 2010" #2

Hejsan!

Jag måste få tacka för alla era fina kommentarer av mitt förra kort.
Det värmer så gott i hjärtat:)

Då är snart min andra jobb vecka slut.
Har varit ledig idag, och det har varit sol och varmt ute.
Har mest vilat idag och haft mycket tvätt att ta hand om.
Snart är det dags även för barnen att börja skolorna igen.

Jag tänkte fortsätta att visa ett nytt DT kort från "Sommar motiven"
Och idag är det ett kort med Edwin på.

Motivet är som vanligt målat med Distress ink
på akvarellpapper 300 gr.
Pappren är från Magnolia "Wedding Collection 2010".
Alla kanterna är chalkade med Distress ink Walnut stain.

"Dangling Sea Edwin" heter motivet med Edwin.
Har använt samma tema och färger som i det Förra DT Kortet.

Tycker att dessa sommar motiv är underbara.
Och lite busig har nog allt Edwin varit:)
Nätet har jag har färgat med Tim Holts Blending tool,
och dynorna jag använt är Distress ink pads.
Färgerna jag använt mig av är: Broken China, Fadad Jeans och Weathered wood.


Liten närbild på dekorationerna som jag har använt mig av:
Allt finns i Magnolias fysiska butik.
En bit tjockt snöre passade bra till.

Nu ska jag fortsätta med lite mera pyssel.

Tack för att du tittar in till min blogg.
Och att du lämnar en kommentar, det värmer gott i hjärtat.
blir så glad:))

"You Made My Day"

Kram:Camilla

6 kommentarer:

Lillemor sa...

You make my day too!!!
Alltid så roligt att se ett nytt kort från dig Camilla- min dag är räddad! Så snygga dekorationer till kortet, gillar det där grova snöret/repet- läckert!
Jag ser att du använt din favoritfärg igen- weathered wood...:o) Du målar också mycket vackert med just den färgen, ni hör likspm ihop på nåt sätt...:o)
KRAM Lillemor

Maritha sa...

Du är verkligen så himla galet duktig att göra kort du. Tur det finns så fina inspirationsbloggar....

Kram Maritha

Christina / Synål / Stina sa...

Vad snyggt kort
Kram

Maya sa...

Heisann Camilla-vennen :)
Nå er det alt for lenge siden jeg var innom deg, og jeg har scrollet med nedover for å se på all herligheten du har laget.
Og WOW!
Så masse lekre kort du har laget, min venn :)
Nyydelige farger, lekre detaljer i massevis og nyyydelig design!!
Ha en fortsatt flott sommer,
klemmer fra Maya

LuzinhaFolch sa...

This is so sweet!
Your cards are an inspiration for me:)
xoxo
Lucy

Chris sa...

Absolutely beautiful Camilla and such wonderful colouring and design. I love the embellishments and that little piece of string is perfect for the sea theme. Glad you enjoyed your day off. Hugs, Chris x