tisdag 5 februari 2008

Nytt DT - Kort...Från mitt hjärta...

Hejsan !

Nu är det nästan mitt i natten...
Men jag var bara tvungen att göra klart kortet i kväll.

Det är ett av mina DT - Kort som är klart, och flera är på gång.

Korten kommer att lämnas till Magnolia på Fredag.
Gillar detta temat "Alla hjärtans dag / Valentines day.
Tycker om färgerna Rött, Rosa och Vinröttt...





Allt Material kommer från Magnolia.
Material lista:

Vinrött Cardstock och ljust grön.
Mönstrade papper: Prima Marketing ( Prima Romantica Collection)
Mönstrat papper (Rutiga) K&Company Classic K Margo Multicolored Plaid.
Tilda är målat på Akvarellpapper med Distresser.
Stämpel "Från mitt hjärta..." Från Magnolia.
Rosa stenar (hjärtan)
Band rutigt i Grönt och Rosa.
QK-Rose.
3 D lack .
Glitterlim
Chalk: Chestnut Roan.
************
Övrigt:

Hjärtanen är klippta med Mönster sax.
Tildas flätor är det 3 D lack på.
Tilda och hjärtanet med text är det små klisterkuddar för att få lite lyft i det hela..
Klister kuddar...Hm... Kommer inte på vad det heter..

************
Är det något som ni undrar över är det bara att hojta till..
Tack för alla kommentarer som ni lämnar..
Och alla besök i bloggen...

Nu måste jag nog krypa till kojs, är en lång dag i morgon .
I morgon kväll är jag själv hemma, och då ska det göras kort...Längtar så..

Nu tar jag Nova med mig och nanar..
Sov så gott alla..
Kram Camilla

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort, de kommer bli jättenöjda på Magnolia. Hoppas du får en trevlig stund i butiken - vad där i somras och det var helt underbart att få se o klämma på alla fina saker de har...plus att köpa en massa av deras superfina stämplar.
Ha en bra dag, Kram!

Unknown sa...

wow your card is so lovely, cute and adorable ... really wonderful.
greetings
bea

Anonym sa...

Underbart sött kort du gjort.Vi var i Borås igår och gjorde alla kortbutiker,såååå kul.Hoppas du får en mysig kväll och att du får nya fina kort gjorda.Jag ska o¨å sätta mej en stund nu med mina nyköpta grejjer. Kram till dej från mej.

Anonym sa...

adorable card Camilla !!
hugs
isa xxx

Nixe-Moni sa...

Oh WOW what a wonderful, cute and so fantastic card ... really great :)

Greetings
Moni

Anonym sa...

Wow .. vad sött kort. De kommer att gilla det på Magnolia. Det är jag säker på
Ha det gott bästa vännen
*kram*
Leila
ps. Charlie har fått en egen sida nu. http://charlie-mittlivsomhund.blogspot.com/