tisdag 29 december 2009

DT-Kort "A gift from the heart"

Hejsan!

God fortsättning på er alla.
Och hoppas att ni har haft en härlig jul?
Jag själv har jobbat hela helgen och har varit på jobbet mer än hemma:(

Julafton var vi hos Mamma, det var mysigt att träffas och vara tillsammans igen.
Jag var även en stund hos Pappa, det var så svårt att lämna graven.
Hadde med mig vita rosor och tände ljus.
Det var vackert med all snö,
men mycket svårt att gå därifrån.

Vi har fått mycket snö och har kallt.
Tänk att det blev en vit Jul ändå.
Nu väntar Nyår och jag tycker att det är skönt att 2009 snart är över.
Jag har haft ett tufft år med mycket ledsamheter,
och jag önskar att 2010 ska bli lättare.

Jag ska även sumera mitt Kort år.
Och ska plocka ut 10 st favoriter...Jag återkommer med dom.

Men först ett nytt DT- kort som ska visas.
Och det är på Edwin.
satt och målade igår kväll och monterade allt idag.
Tänk att det ibland går så smidigt.
Och vissa gånger tar det flera dagar innan allt faller på plats.


Ett enkelt kort med en blå blomma.
Motivet är målat med Distress ink som vanligt.
Ville ha ett mycket enkelt kort på Edwin.

Undrar vad han funderar på?
Kanske på det nya året och vad som kommer att hända.

På tagsen har jag stämplat "A gift from the heart"
Glömde att fota det.

Tack för alla kommentarer som jag får.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll.
Kramar: Camilla

7 kommentarer:

Papirdilla sa...

Så vakkert dette kortet er. Synes det passet veldig godt med enkel pynt til Edwin. Han er så flott i seg selv. Nydelig malt, som alltid:)

Jeg oppdaget at jeg ikke var følger på bloggen din. Det har jeg trodd at jeg var! Men, da har jeg blitt det i dag:)

Tusen takk for alle dine nydelige kommentarer i bloggen min. De varmer alltid! Gleder meg til å følge deg videre i 2010 og ikke minst til å se dine favoritter fra dette året. Du er en STOR inspirasjonskilde med dine vakre kort:)

Jeg ønsker deg alt godt i det nye året!

Klem,
Hanne

Leila sa...

Vilket härligt kort på Edwin. Du målar dina motiv så otroligt bra.
Jag hoppas innerligt att det nya året kommer att innehålla mest glädje för dig, för det är du värd.
Ha en trevlig nyårhelg och Gott Nytt År
Kram på dig
Leila

Meretekj sa...

Så herlig og flott kort med Edwin:))

Lillemor sa...

Så fint du har målat Edwin Camilla!
Verkligen ett fint kort du har gjort! Visst ja, texten kom från dig...stämplade som en tok den där dagen...;o) Ha ett riktigt gott nytt år Camilla! Själv ska jag fira att för 18 år sedan tillbringade jag nyårsafton på BB! Nu blir barnet vuxen och det är konstigt för det känns som igår...
Kram Lillemor

Trudy sa...

Another beautiful card!!!
So gorgeous details and stunning colouring as always.
I wish you a Happy New Year
Hugs Trudy

cats whiskers sa...

Oh Camilla this is just gorgeous I love the soft colouring of dear Edwin and the embellies are just perfect dear. I hope you had a wonderful Christmas and best wishes for 2010
Hugs Jacqui x

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget igjen Camilla! Edwin er jo bare perfekt malt!
Takk for alle kommentarer du legger igjen i bloggen min.
Jeg håper virkelig året 2010 blir bedre enn året 2009 har vært for deg.
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
Og så håper jeg vi fortesetter å "blogges".
Stor klem!