onsdag 24 mars 2010

Ny Tutorial - "Förvaring av Distress Ink"

Hejsan!

Just nu så sitter jag och redigerar min lilla "Tutorial" om hur jag förvarar mina Distresser.
Jag har just tagit färdigt alla bilder.
Och det blev lite bråttom, för att inte ljuset ska skilja allt för mycket.
Jag har fått tipset till förvaringen av en kär vän;)
Sedan har jag vidareutvecklat den lite på mitt sätt.

Tandläkarbesöket gick jätte bra:))
Då belöningen var ett besök hos Magnolia.

Jag kom ut med lite smått och gott:)
och en ny stämpel.
Så denna dagen var räddad;)

Tutorialn kommer lite senare under kvällen.
Nu skiner solen och jag tänkte ta ut Nova på en härlig promenad.
Jag är själv hemma i kväll.
Johan har följt med Mikaela till Göteborg, för att åter träffa Modell agenturen.
Och Sandra är och sjunger.




Tilda och jag återkommer lite senare i kväll.
Vi hoppas att du tittar in då.

Kram: Camilla

4 kommentarer:

Camilla sa...

Så spennende! Jeg titter gjerne inn senere i kveld;)
Klem, Camilla.

Lillemor sa...

Åh, så spännande! Då har jag något trevligt att se fram emot ikväll!
KRAM Lillemor

Sol sa...

Åh... dette gleder jeg meg til... Midt i blinken for meg i allefall.. Tilda er kjempesøt.. Herlig malt av deg! .. :)

Hanna sa...

Åh, så söt Tilda är...! Den färgläggning är helt ljuvlig...

Jag håller utkik efter din tutorial! Såå spännande! Har jätteproblem med att förvara Distresser själv, så det ska bli väldigt kul att få se hur du gör. :o)

Ha det bra,
många kramar från Hanna