söndag 10 oktober 2010

OMG !!! Är det verkligen sant??

Hejsan!

Titta!!!
Kan knappt tro att det är sant.
Men jag har nämligen vunnit med detta kort hos:


Helt otroligt är det i allafall:)
Så glad jag blev.

Kortet har en liten speciell betydelse,
och någon där ute vet vad;)



Så här stod det bl:a om mig..

I'm sure you'll agree Camilla has created a STUNNING card using the colours in soft pastels and incorporating some wonderful elements.
You can check out more of Camilla's work on her blog

Som många vet så var det Partytime hos Magnolia i Lördags.
Och vilken fest det var.
Tusen tack till alla som var där.
Och det var som att gå in i sagans värld.
Så otroligt vackert!!!

I morgon kommer jag att lägga ut kort som jag tog i butiken.

"You made my day"

Kramar: Camilla

8 kommentarer:

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med seieren! Det var virkelig vel fortjent!

Ønsker deg en fiin uke!
Klem

Camilla sa...

Gratulerer vennen!!:)) Kjempemoro at du vant, og vel fortjent!!!
Stor klem,
Camilla

Elisa sa...

Gratulerer så mye!:) som det allerede er sagt her, vel fortjent!:)
Ha en fin uke!:)
klem

sharon sa...

BEAUTIFUL! Such pretty pastel colors and so many lovely details. Congratulations on the win......so well deserved!!

Hugs
Sue Drees

Jojjo sa...

Grattis!
Inte konstigt att du vann - kortet är ju helt underbart :)

De Roelies sa...

Oh this is such a gorgeous card!
greatz lilian

Louise sa...

Hej Camilla :)

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!
Du verkar väldigt förvånad men jag är inte ett dugg förvånad ;) Du är ju sååååå duktig! :)
Tack för en trevlig pratstund i lördags :)

Kram!

Papirdilla sa...

Gratulerer så mye, Camilla! Veldig fortjent og ikke det minste rart. Kortet er vakkert:)

Klem,
Hanne