onsdag 23 januari 2008

Ett kort blir till....

Hejsan !

Här är ett litet Tilda motiv som är färdigt målat..

Nu återstå att välja upplägg och färger på Papper.
Jag ska ge kortet till Magnolia.
Det är en gåva från mig till dom...ler...
Kommer att lämna det på Tisdag då mina DT kort ska lämnas.
Ska sätta mig i eftermiddag och montera korten.
Har 2 Dt kort och ett mini kort på gång.

Jag vaknade i dag och var såå pigg. Och känner mig så glad idag.
Jag har nog inte kännt så här på länge.
Efter min utbrändhet så har det gått upp och ner.
Men att få vakna och känna så här är en stor lycka för mig.
har redan hunnit med så mycket,

Var ute och gick en lång prommenad med Nova.
Och har tränat ett pass med henne, och vi ska snart ut och träna lite spår i skogen.
Hämtat ved och städat och plockat med tvätt och blommor.

Mikaela ska Rida idag och Sandra ska ha 3 st tjej kommpisar här idag.
Dom ska sjunga Sing star och jag tänkte bjuda på lite fika och Middag.
Det blir hemma lagade köttbullar i gräddsås och potatis.



Var i går kväll på Magnolia och handlade lite Papper och en stämpel, "Tildas årsängel"
Band och Blommor..jag har dille på blommor just nu..ler..
Det blev en die med ett hjärta.
Passar bra då det snart är ALLa hjärtans dag.

Nu är kaffet färdigt och sedan ut och träna Nova och sedan blir det många timmar i pysselrummet..åhhh längtar...

Så jag hoppas att ha ett eller flera kort att visa i kväll...
Syns sedan..

Kram Camilla

Inga kommentarer: