onsdag 30 januari 2008

Utmanad....

Ojsan!
Jag såg att Camilla har utmanat mig ...

Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Okej Fem sanningar om mig...skratt...

Vad gjorde du för 10 år sedan:
Oj..10 år sedan! Hur ska jag komma ihåg detta....
Året -98 då jag fyllde 30 år, och fick mitt Breda Bismark halsband av Johan..Gud vad jag var lycklig...
och var mitt uppe i Jobb och mina barn 3 år och 6 år.

Vad gjorde du för ett år sedan:
Hela 2007 var jag så aktiv med vovven.
Var på Utställningar, och gick många kurser i
Tävlingslydnad och Viltspår samt Vattenapportering.
Årtet då jag blev nyfiken på stämplar....

Fem snask du gillar:
Oj...Fem sorter...Hmm....
Som nr1 Blir det Snickers..har dille på det just nu...
Chocklad i alla former...Söt Lakrits och Bilar...Och sist men inte minst Morötter...

Fem sånger du kan hela texten till utantill:
Jag kan nog massor av låtar ...tror jag...ler...
Jag är en stor Celine Dion beundrare och kan många av hennes låtar..
Sedan Sonja Aldens Här står jag....
Främling så klart och En Evighet.
Jag sjunger nog med i det mästa ....

Vad skulle du göra om du var miljönär:
Nu ska jag drömma lite...Jag skulle trygga barnens framtid.
Betala på Huset.
Vi skulle resa hela familjen...
Jag skulle jobba halvtid...
Köpa ett par vovvar och öppna ett hunddagis...
jag tror jag stoppar här...lätt att drömma sig bort..

Tre dåliga vanor:
Har kontrollbegär, kan bli lätt irriterad.
Fy vad svårt...

Fem saker jag gillar att göra:
Ja ,detta borde ju inte vara svårt.
Träna med Vovven, Göra kort. Vistas i skogen,
Mysa med Barnen, Pyssla med mina hemsidor och Datorn är en rolig manick...

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Detta hoppar jag över...skratt...

Fem favoritsaker:
Hunden, Pysselrummet, Datorn, Kamran, Mobiltelefonen..


Personer jag utmanar är:
SasSa och Petra och Åsa och Anna och Petraso

Kram Camilla

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för utmaningen....men jag tycker såna är sååå jobbiga - kan aldrig komma på nåt bra att skriva så jag hoppar den hår gången.
*Kram*

Anonym sa...

Hej vännen....jodå..det blev både stämplar och blommor..Du får se på måndag...Det du beställt har kommit..Så fina kort du gör och vad fint du skriver...Det är så kul att titta in på din sida..Den är en av mina absoluta favoriter..Kan jag länka till dig?..Har glömt att fråga det innan..Vi ses på jobbet imorgon..
*Godnatt och sov gott önskar Stina*

SasSa sa...

Tack för utmaningen, nu finns det lite att läsa om mig i bloggen...
Kram SasSa

♥pysselstina♥ sa...

åh, sååå gullig du är! Men vilket väder vi har...så mycket snö...och som det blåser...Längtar också till måndag...det är så mysigt att sitta ihop och pyssla...det ger så mycket inspiration..Och din fina blogg, jag är inne på din sida flera gånger/dagligen...så fina kort du gör, man blir så glad...TACK för allt fint du gör och för allt fint du skriver, du är så duktig..Vi ses! *Kram Stina*