onsdag 30 juli 2008

Nytt DT- Kort och BlogCandy/ New DT-Card and Blog Candy

Hi!

Want just announce that it is okay to add comment to midnight.
And I will announce the winner in Monday.
I have worked over the weekend and is so tired.
So pillow crying out to me now.
Oh, what it will be exciting to draw the winner,

"You make my day"

Big hugs Camilla



* * * * * * * EXTRA * * * * * * *

This post will be at the top until my bloggcandy is over.
All comments in this post will be counted in the drawing .
So scroll down to see NEW posts.

Hugs/Camilla


Hejsan!

Åh, det var så längesedan jag visade något nytt här.
men nu ska jag visa ett nytt DT kort och lite information om min blogcandy.
Hoppas att ni orkar med det:)
Vet ju om att det pågår många blogcandys just nu.

Men dom sista dagarna har jag varit så splittrad.
Jag har mina tankar på min älskade vovve.
Hon har den sista tiden varit så konstig.
Sista halvåret har jag tyckt att hon.
har varit mera trött och vill inte längre göra något.
Vill inte gå ut och gå.
Hon ser så ledsen ut:((
Så här ska inte en hund bete sig,
hon är ju snart 4 år.

Jag ska i morgon kväll låta vetrinären undersöka henne.
Hon ska genomgå lite undersökningar, och lämna blodprover.
Jag är så rädd för att det ska vara något allvarligt med henne.
Hon är ju min ögonsten.

Hon betyder så mycket för mig.
Men samtidigt så har jag lovat mig själv och Nova att hjälpa henne om det skulle vara något med henne.
Hon har ju hjälpt mig med så mycket.
Det är väl detta som är så jobbigt med djur.
Men så är det,
och jag måste få veta om det är något som inte stämmer.

Så jag har varit dålig med att blogga runt hos er.
Hoppas att ni förstår.

Hi!

It was a few days ago I updated on the blog.
But I have had my thoughts on my beloved Nova (My dog).
She is feeling not so good and we are going to take some samples of her tomorrow.
I am so afraid that something will happen to her.
But I want to help her and she is so precious to me so.
She means so much to me.
She has helped me.
When I have problems.

I have been so bad that not blogged around as I usually do.
Hope you understand.

Jag gjorde som omväxlings skull ett DT kort,
inspererat av mitt stora kort
fast i mindre storlek.
Och små ändringar på det.

Kortet (det stora har jag visat innan) och det såg ut så här.
Kortet är i storlek 15x15 cm
Inspirerad av Camillas skiss. TACK!

I was inspererad of my big cards,
that I demonstrated earlier.




Här har vi det nya mini kortet i storlek 11x11 cm
Fick för ett tag sedan en liten mini Tilda av Magnolia .
Hon är blott 3,7 cm bred och 5 cm hög.

I have a new little mini cards to display.
Did the size of 11cm x 11cm.
I received a while ago a mini stamp of Magnolia.
She is 3.7 cm wide 5cm high.
Can people be in love, I am in a stamp:))

Jag kan avslöja för dom som inte vet att hon är min lilla favorit stämpel;)
Fast jag har flera st och det kommer ju nya hela tiden som är nya favoriter.
Men kan man bli förälskad i stämplar så är jag det:))


Jag målade henne i mina favorit färg.
Försökte att få korten så lika varandra.

Has painted her with distress ink,
in my favorite colors.



För att få fram den här rosa så blandade jag 4 distress färger.
Glitterlim i vattnat för att få lite skimmereffekt.

Mixed 4 different colors to produce Pink,
Glitterlim and shimmer in the water.



Närbild på Prima blommor och blad från Magnolia.
Och spiraler som Sinikka inspirerat mig att göra. TACK!
Några blingstenar i rosa och glitterlim, och guldbrads.

Blev riktigt nöjd med kortet.
Nu är det i Magnolia butiken,
och TÄNK att jag har gjort det:))

Så var det dags för min blogcandy med.
Kan inte hålla mig längre.
Tänkte fira lite.... snart 20 000 besökare,
och jag är såå glad och stolt för det.
Så varsågod här är det...

Papper och band samt Prima blommor och 7 st stämplar
i Hawaii tema från Magnolia.

So, it was time for my bloggcandy:
Papper and flowers from Prima, ribbon and 7 diffrent stamps by Magnolia.
The theme is Hawaii.



Jag har en önskan av alla som deltar i min lilla tävling.
Jag vill att du lägger en länk på din sida till mig.
Om du har en (blogg)
Och att du talar om på din blogg att det är en candy hos mig.
Och att du lämnar en kommentar, såklart så jag vet vem du är:))
Vinneren meddelar jag den 10 Augusti .
Lycka till....

I have a desire to all who are participating in my little "candy".
I want you to link from your page to my.
If you have a blog.
The fact that you are talking about on your side that it is a "candy with me"
The fact that you leave a comment so I know who you are:))
The winner will I tell the August 10.
Hope you want to be with:)

Good luck!

Have a nice day continued.
Should soon visit all again:))

Hugs: Camilla

Ha en fortsatt trevlig dag,
Ska snart besöka er alla igen.
Undrar vad ni har för er.
Tack för att du lämnar en kommentar.

"You make my day"

Kram Camilla



179 kommentarer:

Kristine sa...

Hei Hei Camilla!
Så lei å høre om Nova. Håper veterinæren finner ut av hva som er galt. Og så krysser vi fingrene for at litt medisin kan ordne alt;)
Kjempeflott blog candy du tilbyr. Og jeg "løper" inn på bloggen min og skriver en liten post om den!
Stor, varm klem fra Kristine

Annelies sa...

Thanks for a chance to win such great candy! Here's the link to my blog: http://scrapannelies.blogspot.com/2008/07/camillas-blog-candy.html
Greetings from Belgium, Annelies

Camilla sa...

Hei!Det kommer til å gå bra med Nova, skal du se. Men det er godt å få henne undersøkt når hun har vært slapp så lenge.
Så til Blog Candyen din, wow!! så masse flott!! Om litt så ligger det en link til den hos meg:) Jeg skal også sende deg en mail snart, har bare vært litt opptatt..
Klemmer fra Camilla.

Christine (All She Crafts) sa...

Hi, Camilla! I hopped my way here, and I'm glad I did.. Your cards are lovely! And your blog is very cool.. love your English!

I do hope that Nova is not seriously ill, and that she recovers quickly. It is horrible seeing our beloved pets suffer. :o(

Thank you for the opportunity to win some great candy! Would I be right in guessing that you meant that the draw will be made on 10th August, not July? ;o)

I have posted a message on my blog about your candy HERE

Jeanette sa...

I just discovered your blog and I must say it is amazing. Thanks for the opportunity to win.
I linked you in my blog here.
I do hope your dog will be okay. I know how hard it is when they are ill. Jeanette

Sinikka sa...

Hejsan Vännen.
Skickar många kramar till dig och Nova. Kanske hon har det bara för varmt, din lilla ögonsten.
Håller i alla fall tummarna.

Det är så kul med en blogcandy och det är väl självklart att jag vill också vara med i din lilla tävling.
Just nu är det mycket på gång härnere. Hoppas att jag kan uppdatera min blogg så att jag kan lägga en länk och berätta om blogcandyn du utlovar.

Försöker att skriva ett mail till dig imorgon.

Kram och sköt om er
Sinikka

Ida / Little sa...

Hei hei, fant nettopp bloggen din, oppdager så mye fint på linker via andre. Inspirerende for en nybegynner å lese å lære! :) Super candy du tilbyr!!

Ida

SasSa sa...

Så tråkigt att höra om Nova. Hoppas de hittar vad som är galet och att det är något som hon tillfrisknar snabbt ifrån.

Tack för de fina orden. Ja, jag hoppas, men tror inte det går vägen. Konkurrensen är stentuff!

Håller tummarna att det går bra imorgon.
Massor av kramar SasSa, finns här....

Kicki sa...

Hoppas att Nova mår bättre!!
Passar på och visa intresse för candy bagen! :-)

http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Anonym sa...

I would love to win! And yes, I posted about your blog candy on my blog :) Lovely card, too!

Snuppelure sa...

Tusen takk for titten i denne fine bloggen din, så mye fint du lager :)
Kjempe herlig blog candy, blir gjerne med i trekningen :)
Lykke til hos vetrinæren :)

Kim Costello sa...

Thank you, I would love to win! And I have posted about your blog candy on my blog :)http://paperbabe.blogspot.com/ Lovely card, too!

I do hope that Nova is not seriously ill, and that she recovers quickly!

Kim

Bunny B sa...

Sweet candy! Love your card! It's gorgeous!!
I've linked you!!

Thanks!

bunnybx at gmail . com

Ali sa...

Hi Camilla,
Great Candy ! Thank you for the oppertunity to win these lovely goodies!
Your cards are very pretty and your English is excellent.
I hope your dog gets better soon! my dog Rocky died two years ago and I still miss him very much!
I have linked you to my blog Here
Good luck everyone
Best wishes to you camilla and your dog Nova

Anonym sa...

Hi! Your candy looks great.
And I will pray about your dog. My sweetie past away two weeks ago...and there is a huge hole in my heart! So I will pray for you.

Anonym sa...

Dear Camilla
Firstly I hope your dog is better. Dogs are valueable members of the family and very much loved. Praying for her.
Secondly to say what lovely cards you make. I have yet to try distress ink and you paint beautifully.
Thirdly your Candy looks good enough to eat :). Have linked you on my blog.

Best wishes

Sivic sa...

Håper det går bra hos vetrinæren, god bedring til Nova !
Kjempefin blog candy du gir bort : ) Jeg ønsker å bli med i trekningen ; )
Ha en fortsatt fin sommer !

Sammi sa...

Oh wow!! Gorgeous candy! Thanks for the chance! :)

I LOVE your blog :)

that is such a gorgeous card you made - I love the pink dress :)

Sammi
xxx

Wendy Swenne sa...

Wow, great candy! Thanks for the opportunity to win that.

I linked you up on my blog:
http://wendyscrappings.blogspot.com/2008/07/blog-candy-by-camilla.html

greets

Wendy

Alice sa...

Hello, this is a wonderful blog candy, I hope to win!!!! I really like your dog, she's so tender!!
I linked you here in my blog: http://justme-alice.blogspot.com/ under the section "Blog CAndy".
Bye Bye!!

Andrea sa...

Wow, thanks for this great candy. I posted on my blog.

Hugs, Andrea

Karen sa...

Hi Camilla
I have left a link to your candy on the right side of my blog: http://karenscreation.blogspot.com

Beautiful cards!
Karen x

Macpurp sa...

hello there, I hope Nova feels better soon, we lost two beloved doggies last year, and know how much we now worry about our black labrador Poppy!

Beautiful cards!
I followed a link from Sammi's page and will link your blog candy on mine.
Nice to meet you
Tina from Scotland xx

Geyna sa...

I posted your link on my blog. Thank for a great candy.

Greating from Spain.

ribenaruby sa...

New to your blog, will be back! Great candy and get well wishes for your dog. Link is on my blog

Jen sa...

Hi,
Thanks for the opportunity to win such wonderful candy. I've left a comment and link on my blog.
Jen x
here

nicky sa...

oh a wonderful candy and wonderful cards! i leave your link on my blog!

http://nickystampandscrap.blogspot.com/

greetings from germany, nicky

eba sa...

Så flott blogg og så fine kort du har! Jeg har linket i min blogg ang candyen din. :)

Stampin'Piper sa...

Great Candy and you have a wonderful Blog! I linked to your Blog.

Hugs Tanja

Anonym sa...

Camilla,

I'm so sorry to hear that Nova is having problems and pray all will be well. What a special place in our hearts our pets have.

Really interested in this great blog candy. Love Magnolia stamps.

Blessings,
Joyce B
Burchboo@maconcountyhealth.org

~Chris~ sa...

I am sorry about your Dog.. They are like Family.
I posted your Blog Candy on my Blog.
Thanks
~Chris~

Lim sa...

Hi Camilla,
I'm sorry about your dog. I really hope he feels better soon. I have one too and for me it's like a daughter. We love them so much.

I posted your blog Candy in my blog.
Hugs,
Lim

mueppi sa...

Thanks for a chance to win such great candy! Here's the link to my blog:
http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/2008/07/camillas-blog-candy_31.html
Hugs Gisela

Ria Zonnestraaltje sa...

Hi Camilla, Your cards are beautifull!!
I put up the news about your blogcandy ;)

hugs Ria

scrapbookmom3 sa...

Hi Camilla,

First of all I really hope that Nova is okay and that it is nothing serious.....

I love the blog and your card is absolutely gorgeous!!!

Thank you for the opportunity to win your awesome supplies...I'm very excited and hope to be lucky enough to win...

Again I hope that Nova gets to feeling better!!!!

Anonym sa...

Øv.. jeg har ingen blog, så jeg kan desværre ikke deltage.. men jeg vil bare sige, at jeg håber det ender godt med Nova.

Hilsen Tina.

Anonym sa...

Hei,

Håper det går bra med hunden din. Candyet var ihvertfall skikkelig bra :) Jeg har linket deg til og skrevet om Blog Candyen på min blogg.

Hilsen Marie.

Winxy Escapes sa...

I posted on my blog http://winxyescapes.blogspot.com

you have beautiful samples and I adore the song on your site. beautiful.

Maria sa...

Thanks for the chance to win your blog candy and I hope your dog is doing well.
http://mariasstudio.blogspot.com/2008/07/more-candy.html

Anonym sa...

I'm in

http://mammamuh.blogg.se/pyssel

I hope there's nothing wrong with the dog!

Sonia sa...

Hi Camilla:
Is my 1st time here... found your blog in Kristine's Blog.
Beautiful cards, great colors, love it.
This is my entry:
http://sonia-studio60.blogspot.com/2008/07/camillas-blog-candy.html

Thanks for the chance for win.
Greetings, Sonia (Sony)
Puerto Rico

Anonym sa...

Så gøy med litt candy :-)
Så mange fine Magnolia-kort du har laget!!!
Håper ikke det er noe alvorlig med Nova,men at hun snart blir seg selv igjen.

Cardmaking Galore sa...

Hi Camilla, you have got some lovely cards here! Would love to take part in your blog candy. I have added you to my list of links of blog candies

lalalla sa...

http://doris86place.blogspot.com/2008/07/another-blog-candy_31.html

here is my blog entry! great candy!

Heike's Creativeplace sa...

Gorgeous Card so cute and adorable. Love it......

Wonderful Blogcandy, thanks for the chance to win this Big Price.......

I've linked you on my Blog.......

Hugs
Heike

Annie sa...

I have made a post on my blog about your candy with a link back here to yours. I am so sorry to hear that your dog is not well, I know how worried you must be. I do hope that the tests are all ok and will be thinking about you. annie x

Aliogator sa...

Thanks for having blog candy. I posted a link on my blog.

Berit sa...

Håper det går bra hos vetrinæren med hunden din!!
Har spredt nyheten om din blogcandy i min blogg ;)
En herlig candy du deler med deg og en flott blogg med mange lekre kort :)

Rosette sa...

Hi camilla.. lovely cards.. your style is very beautiful. Would like to be added for your blog candy. congrats and thanks for the chance to win. will link you to my blog.

Anonym sa...

Hejsan gumman!
usch då..stackars NOva. Hoppas det inte är något allvarligt.
Å skulle det vara något så är det säkert de där förbaskade fästingarnas fel..*grr*
Men det får vi verkligen inte hoppas!
HÅller alla mina tummar och tår för henne.
Stressa inte på vännen. TA det lugnt med bloggandet en tid.
Jättefint kort du gjort!
Må gott nu vännen å trevlig helg.
Stor kram Petra

Trina sa...

I would love the chance to win. Here is the link to my blog.

Your cards are absolutely amazing. I just love all magnolia images!!

Basteltiger´s Welt sa...

Hi Camilla,

your candy looks yummeee.

Best regards, Nadine

Anonym sa...

Hej!

Sitter och läser lite om dina tankar om din älskade Nova.
Du skall veta att jag tänker på er båda och hoppas på det bästa.

Många kramar från mig och Hugo!

Melli sa...

your card looks great and thanks for the chance to win your blog candy

here´s my blog: http://mellis-scrapblog.blogspot.com

Else Slipsager Petersen sa...

What a great blog candy and what a great blog you have.
Greethings from Denmark
http://slipsager.blogspot.com/2008/08/blog-candy-again.html

Hanne sa...

Hei Camilla, nå har jeg også fått somla meg til å fortelle om blog candy'n din :) Håper jeg vinner *fnis* men mest av alt håper jeg det går bra med Nova!!!

masse klemmer fra Hanne:)

Katja sa...

So sweet candy, thanks.
Hugs, Katja

Mephisto sa...

What a wonderful Idea!

Here is my entry.

Greetings
Domi

Nixe-Moni sa...

What a great candy! Thanks for the chance to win :) This card is just so cute, love the colours and your colouring! I've linked you on my Blog.
Hugs, Moni

Jane sa...

Wonderful Candy!
Thanks! I hope I have luck!

lg Jane

Malmis sa...

Klart att man vill vara med... Vilka fina kort du har gjort! Länkar till dig i min blogg

http://rasmusnoel.blogspot.com

Karin sa...

Hi Camilla,

great candy.
Thanks for giving me a chance to winn.

Have a great weekend
xoxo Karin

Nicola sa...

you have beautiful cards. I hope I win I just love magnolia stamps but don't have any yet. Here is my blog link to you.

http://gorillamamagreats.blogspot.com/2008/07/blog-candy-alert.html

Hugs
Nic

Bubbles sa...

Hi Camilla this is my first visit to your blog, it's fabulous, your cards are amazing and colouring is wonderful. I will be visiting regularly from now on!
Thank you for the chance to win your yummy candy, to win my first magnolia stamps would be fab!
I do hope Nova gets better soon, and that there is no bad news from the tests, I love the picture of you both together, so sweet.
Joanne x

Anonym sa...

Morro med Blogcandy. Link er på bloggen min :)

Jill sa...

This is the first time I've visited your blog and it's amazing I love your cards, and I do hope your doggie gets better soon. I would love to be entered for your candy. Thanks Jill x

Here is my link.

craftyb sa...

Hi Camilla, I've visited before and have always been impressed with your gorgeous creations....what a super generous candy you're offering....thank you for the great chance!! bx

Lainy's Little Blog sa...

I hope that Nova is better soon. I'm off to post a link to your candy on my blog. Take care.

Cazzy sa...

So sorry to hear about your dog, it is very sad when they are ill or worse.

I have put a link in my blog candy alert section.

Helena sa...

Oh I hope your Nova isn't too ill, it is such a horrible feeling not knowing what to do and they can't tell you, I will keep you in my thoughts!!!!

Your cards are ace, wow!!!

And thanks for the blog candy!!!!!

xxxx

http://allgluedup.blogspot.com/

Blaack Sheep Designs sa...

I hope your dog is ok!!!

http://amandajenks.blogspot.com/2008/08/blog-candys.html

awesome blog! Love your work!

V Colbourne sa...

I hope everything is going good with your dog. I love dogs, my mom has one and my dad has one, they are amazing pets.

I have added you to my blog, drop by to see: newfienes.blogspot.com

Crafting Diva sa...

Hi thanks so much for the chance to win some lovely Tildas these are my favouite I have put a link on my blog for you please feel free to check it out. Mnay thanks again you have a fab blog here!!!!

Veronica sa...

Hej och tack för att jag får chans till att vinna här!
Jag är ofta här och läser och finner massor av inspiration!
Helt fantastiskt att ha kommit upp i 20.000 besökare!
Hoppas på tur.

Anonym sa...

Hej!
Det var ett tag sedan jag var inne på besök. Vad mycket fiiint du har gjort, tack för all inspiration=)
Vad tråkigt att Nova mår dåligt...hoppas att hon mår bättre snart=)
Vad roligt med lite blog candy, hoppas på tur=)

//Jenny/e.j.m

StampinCathy sa...

Hope your doggie is feeling better. Wow your card is just so BEAUTIFUL! I just love these stamps, but don't have any yet. I don't have a blog....just a blog surfer.

Anonym sa...

Hej, vilken fin blogg du har! Jag läste om din hund och jag vill bara säga att vår hund betedde sig på liknande vis, var trött, orkade inget, ville inte gå ut osv. Det visade sig då att han hade Erlichia, en fästingsjukdom. Kolla upp det
är mitt tips för den sjukdomen är väldigt lömsk...

Hoppas att allt blir bra med din lilla vovve!

Nu ska jag titta vidare i din blogg...:)

Anonym sa...

Hej. nu har jag lagt upp en länk hos mig till dig. Jag tar gärna en lott i din tävling. må så gott. Kram....tyrasmatte

Anonym sa...

Hej
Vilken fin blogg su har. Måste göra om min känner jag. Mycket inspiration, hon är för söt flickan i vattnet! Hoppas på tur.

Anonym sa...

Hej goa vännen!
Tack för ditt besök. Jag blir lika glad varje gång.
Hur har det gått med Nova? Tycker det låter som en fästingsjukdom. Hoppas att det gått bra i alla fall.
Åh, har du hittat en ministämpel. Om du hittar en sådan, håller du hårt i den till mej då? Jag håller med dej om att hon är bäst. Den lilla Tilda i vattnet.
Underbara kort du gör. Som alltid. Det är så himla roligt att se vad du skapar.
Må så gott och berätta om Nova snart. Snälla.
Stor kram från Anita

retiredheather sa...

Your blog is great. I just found it and plan on checking it often. I do hope your dog is better. I have 6 dogs and one just had a litter of 4 yorkshire terriers. they are all my babies. Hello from New Brunswick Canada

Anonym sa...

Jag håller alla tummar för Nova att de kan få henne att må bättre. Jag vet hur mycket ett djur betyder, så därför hoppas jag så innerligt mycket för er skull att de kan hjälpa henne.

Länk till din sida har jag haft länge på min blogg. Du har så fina kort så hit kommer jag ganska ofta. Är dock dålig på att kommentera.

Även om chansen är otroligt liten är jag gärna med på din lilla bloggcandy. Hoppas kan man alltid.

Somriga hälsningar
/Patricia

she.could sa...

Greetings from the U.S. Thanks for offering such fab blog candy! I hope everything turns out well with Nova, she'll be in my thoughts. My dogs are my babies, so I understand how difficult it is to see them in discomfort.

Take care,
Leahann
shecould@gmail.com

Here's my link:
http://www.scrapbook.com/blogs/277579/view/122667.html

Joana24 sa...

Hi
sorry to hear about your pet , hope he feels better very soon ,
thank you for the chance to win this wonderful candy ,


pop by my blog any time
xx
Joana

Anonym sa...

HEJ! Tar gärna en lott hos dig! Jag hämtar inspiration hos dig ofta, du är grym på färgläggning!

Håller tummarna för Nova, hade själv en golden flicka så jag vet vad du går igenom.
Kram!

Kickans_blogg sa...

Du är verkligen superduktig!! Skulle vara en stor ära att få ta emot ett pris från dig! :0)
Vilket papper stämplar du på när du färglägger med distresser???
Kramen från Kicki

Unknown sa...

Självklart vill jag vara med!

Jag har länkat till dig från min blogg.
http://lottaspyssel.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej!

Har aldrig tittat in här förut men ojj så massor med fina kort!

Hoppas allting blir bra med din vovve!

Kram
Sabina

Anonym sa...

You have made geourgeus cards and I like your blog. I will come to visit again :o)

Hannoa sa...

Så fina kort!!!

Så jag är gärna med och tar en lott!! Har länkat till din blogg.

Ha det gott!!!

Sofie sa...

De där mindre stämplarna är ju alldeles underbara!

Hoppas att det löser sig hos veterinären och att det inte är något allvarligt.

Elley sa...

Camilla:

Wow I would love to win your magnolia stamps, the drawing will be 5 days before my birthday which is on August 15th. I would love to win that as a birthday present. What a terrific gift.

My blog is http://elleysscrappingcreations.blogspot.com/

I hope all turns out well with your doggie.

I'll saw a prayer for you. Thank you, Ellen

maya's fun art sa...

Camilla!!!
wowww// your blog is wonderfull!!!! I really like the tilda card you made!!! the colors are great!!!
I put a link in my blog to yours:
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogId=103602

I really hope i'll winn the Blog candy! i never won anything in my life!
have a nice week and Danke!!!
Maya

Anonym sa...

Oj vad många kommentarer!
Jättefina kort och fina saker du lottar. Vore kul om man hade lite tur och vann :)

Tash sa...

Camilla - hope your dog gets better soon; fingers crossed! Loving your blog - your cards are wonderful! I've mentioned your blog candy on my blog (www.coxabey.blogspot.com)

Marte sa...

Det gjør meg vondt å høre at din lille øyensten ikke er frisk. Jeg krysser fingrene for at alt ordner seg! :)

Har lagt igjen en post i bloggen min, for denne flotte candyen vil jeg gjerne forsøke å vinne! :) Ha en fin dag.

Klem fra Marte
xx

Jilli sa...

Hi Camilla, hope your dog feels better soon. Love your blog, your cards are gorgeous. What fab blog candy!

Anonym sa...

Hej! Så fina kort du gjort!!! Hittade hit via ett blogg-candy-inlägg i en anna blogg och jag är glad att jag tog mej hit, sååååå fint!!!
Hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt med din hund, håller tummarna hårt!!!

Min blogg: http://kada.blogg.se

Kristins rede sa...

Så fine kort du lager. Liker veldig godt Magnolia stempler.
Trist å høre om hunden din, men jeg håper han blir frisk.
Min blogg: htp://www.kristinsrede.blogspot.com

lisa808 sa...

Camilla, I hope Nova is feeling better.

You are offering great candy. Thank you for the chance to win. I am posting a link on my blog. You can find me here:

http://craftingwithprincesslisa.blogspot.com/

louisevbg sa...

Åh, vilka härliga kort du ahr gjort. Vill gärna vara med och tävla om lite blogg candy. Kramiz

Anonym sa...

Thanks so much for the chance to win your wonderful Blog Candy! I am new to the blogging world, and stumbled upon yours via http://mariasstudio.blogspot.com/
and I really LOVE IT!
I am falling in LOVE with the Magnolia Stamps..gotta find where I can get my hands on some...hehehe.
Thanks again-
Julie Temple
julie_temple61@yahoo.com

Anonym sa...

oh Camilla, hope your dog Nova will be all right. keep us inform.

Your cards are very nice!! i like Magnolia stamps, i don't have any, so i hope to win this nice candy :)

Thank you for your kindness

Maria Jesus
my link: http://talkingtruth.typepad.com/ourfamilycorner/

Lauren sa...

Hope Nova feels better soon!

Great Blog Candy...blogged about it here -

http://cardsandothercraftystuff.blogspot.com/2008/08/i-spy-blog-candy.html

Anonym sa...

Hejsan. Förlåt att jag inte varit och hälsat på dig på ett tag. Har jobbat för mycket. Men nu är dett semester i två veckor.
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med Nova. Håller tummarna ska du veta.
Vilka fina kort du gjort. Jag har också försökt fått till några kort =( men det syns att man är nybörjare. Men nu fick jag lite inspiration här, och det ska jag ta till vara.
Länkar till din blogg, har jag gjort hela tiden =) Fattas bara annat
Ha det gott vännen. *kramis*

Anonym sa...

så fint du målar jag försöker att lära mej och det går så där med det. Hoppas att Nova blir kry igen.
Lycka till " Linda

Anonym sa...

Klart att man vill vinna lite godis:) Hittade hit lite av en slump, och vilken tur för här fanns det massor att inspireras av.
Jag återkommer och välkommen till mig!

mvh
Anne

Anne Bente sa...

åhhhh det var et super flot kort, og for en lækker blig candy du har lavet, jeg håber jeg får være med selv om jeg er fra Danmark :)

Stampin Cats sa...

So soory to hear about your beloved pet. I hope all is well soon. What awesome blog candy. I will post about you blog candy at http://stampincats.blogspot.com/

Anonym sa...

SÅ mycket jag hittade hos dig.. Jag sparade typ ALLA dina kort i Inspirations-mappen *S*

Här är min blogg:
www.nathascrapbook.blogspot.com

maxell sa...

Ah, jag hör också till de som råkade mer eller mindre ramla in här. :) Å attans va läckra candymagnolior. Nästan så att jag måste gå ut på altanen å lapa in molnvädret med en paraplydrink i ena näven.. men jag ska länka in dig från min blogg http://maxellexam.blogspot.com
istället. Sen blir det arbete. l

Angående husdjur är det bara så att du blir så fäst vid dem. De är helt klart en familjemedlem som vilken annan. Därför värnar vi om dem och ger dem all den kärlek som vi har plus lite till. Krama om den vackra vovven från mig - ordentligt!

flatis stempelwelt sa...

Hi Camilla,
you have got some lovely cards here! And your blog candy is lovely, too....
I hope your dog Nova will be all right
I will link your candy on my blog
Hugs
Sonja

Anonym sa...

Thanks for the chance

luckydolls123[at]verizon[dot]net

Line sa...

Vilka fina kort du gör! Och jag tar gärna chansen att vinna hawaii stämplarna!

Hoppas att din hund blir bra snart!

Mvh
Line

Anonym sa...

Hej! Hittade hit för första gången, men inte sista. Oj vad mycket fint du har gjort! Hit kommer jag att titta in för lite inspiration i fortsättningen.
Hoppas att det inte är något allvarligt med lilla vovven.

Anonym sa...

Jättefina kort gör du, hälsar på hos dig då & då, du ger en sån inspiration! =) Jag kan bara hoppas att jag får bli den lyckliga vinnaren hos dig! =) Hoppas oxå att din Nova blir bättre!Naturligtvis har jag länkat till dig redan!

Ha det gott, kram

E sa...

jag är gärna med i denna lilla "tävling"!
hoppas jag vinner =D
Kramizzz Kicken

Lena sa...

Hej, Kan vara så att jag får med två kommentarer, vet inte om den första kom med..
Jättekul att få chansen att vinna, självklart gör ´jag reklam för din blogg på min sida!! Lycka till med vovven!!!

Anonym sa...

Oj så mycket fint du har i din blogg. Förstår inte hur den har kunnat undgå mej!! :-)
Självklart har jag länkat!
Håller tummarna att din hund snart blir bättre.
Sussilull

Michaela Lejonberg sa...

Guuu va fina grejer du gör!!!

Hoppas det går bra med lilla vovvsingen!

Har länkat din blogg! kramar

Cajo sa...

Hej hej! Jag länkar gärna till din sida, hit har jag varit många gånger för att inspireras! :-) Du är himla duktig!
Hoppas vovsen blir bra snart.

Ana sa...

:)

this is my blog:
www.notki-lary.blogspot.com

Julia sa...

Hei!
Så utrolig fin og inspirerende blogg du har!!
Jeg har laget en link til deg på min blogg.

http://juliaoren.blogspot.com

Deleine sa...

Oh jag vill åsså va med.... Min blogg finns här http://deleines.blogspot.com

Anonym sa...

Hoppas din lilla hund mår bättre nu.

Anonym sa...

Hej Camilla som vanligt underbart kort. Jag har varit på magnolia och tittat på detta underbara kort du är så duktig. Jag gilla också de små stämplarna-
Synd att man inte hart en blogg så man kan visa dina underbara saker.
Ha det gott. kram Christina /synål

Marianne sa...

Hei Camilla,

utrolig vakre kort du lager.

Lager en link i bloggen min til deg, og blir gjerne med i trekningen om blog candy og.

Kommer garantert til å besøke deg igjen

Klem, Marianne

Anonym sa...

Hej Camilla,
jag hoppas sååååå att det har gått bra med Nova. Förstår mycket väl vad hon betyder för dig.

Du är så grymt duktig på att måla, alltid lika snyggt. Kortet är ljuvligt att titta på.

Ta hand om dig o hoppas allt är bra.
Många kramar Susanne

Anonym sa...

Hej igen vännen!
Nu har jag informerat och länkat till din blogcandy. Glömde ju det sist. Hoppas det går bra med Nova.
Stor kram från Anita

Tinto sa...

Tack för chansen att vinna godis, den vill jag absolut ta! Kram Tinto

Tinto sa...

Vad dum jag är, glömde ju min blogg-adress :)

http://stirredreality.com/tinto/

Anonym sa...

Hej
Nu har jag informerat och länkat till din blogcandy. Glömde ju det sist. Hoppas det går bra med Nova.
mvh / anneli

http://anneli.segeson.se

Anonym sa...

Kuligt detta. Hoppas man har tur

Lieve sa...

HI Camilla,

You have a really nice blog, I love the way you colour your immages.
Thanks for giving such a great blog candy.

Love Malie,

And a big hug for your dog!

bitte71 sa...

Hej!
Här hade jag inte varit innan - så mycket fint du gör - massor av inspiration! Och självklart tar jag en lott när jag ändå är här!
Min bloggadress är som följer:
http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/
/marie

Anonym sa...

Åh va spännande! Jag är gärna med i utlottningen :)
Hoppas det går bra med vovven. Det är så hemskt när det händer djur något :( Åh, herregud! Såg bilden på Nova, hon är ju för söt!
Det går nog bra :)

Inger Marie sa...

Hei Camilla :9

Håper virkelig alt står bra til med Nova :)
Håper de har funnet ut hva som feiler henne :)
For et nydelig kort du har laget liker utrolig godt fargene du har brukt.
Og blogg candyen er jo bare helt suveren :)
Jeg har hatt ferie til nå, men er endelig på nett igjen

Ha en fin kveld

God klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Åh, magnoliastämplar är ju så söta!
Jag är gärna med i utlottningen! ;)
Gullig hund du har :)

Susie Little sa...

Hi Camilla,
I have liked you in my side bar!xx thanks for the chance to win!xx

Tamara sa...

Thanks for the chance to win some great blog candy. I will definitely link you on my blog and post about your candy!!!

Check out my blog at
http://cardshark-tamara.blogspot.com/

Petraso sa...

säger bara hej och Vad massa snyggt du gjort sedan sist....hoppar blog candy...vann ju sannas ;)
blir väl med voven
kram hoppas allt

Anita sa...

Nå har jeg skrevet litt om blog candyen din i bloggen min;)

Anonym sa...

vilka fina saker du har i din blogg! första gången jag var här men inte den sista :D
även jag har lagt ett ord om din blogcandy i min blogg :)

Anonym sa...

Jättefina saker, får lägga in dej i min blogg så fort jag gjort den, den är på gång.//Therese

Anonym sa...

Jag har fixat länk på min blogg!

mvh//Evelina

Manuela Navarro sa...

I posted your link on my blog. Thank for a great candy.

Picatua Spain.

Kristine sa...

Hello Camilla!! I first want to say that I'm so sorry that your doggy is not well. Nova's such a beautiful dog. LOVE that picture of you two =)

I'd really love a chance at your blog candy!! Looks amazing--I don't own any Magnolia's yet but they are surely on my wish list!! Bless you and I pray your dog will be alright. Hugs!!

Laura sa...

Ciao
complimenti per le tue creazioni.
mi piacciono molto i colori delle tue card i soggetti sono stupendi

Laura

Just call me G sa...

Camilla

I have read through your blog after being led here via Heather (Craftlings) blog. Your cards are WOW... The photo of you and Nova at the end of the page is one which made me sigh... its so beautiful... you can see the love between you both.. I so miss my faithful friend who went to sleep for the last time 5 years ago... Dogs are such wonderful friends.

I have linked your blog to my blog candy roll and also to my blog roll so I will now keep coming back to see how Nova is and for your cards..

Gina xx

Anonym sa...

I hope your beautiful dog will get well soon. Thanks for offering the blog candy.

Kelly L sa...

Hugs and prayers to you and your precious Nova. I am linking you now to my blog -- Wishiniwasstampin.blogspot.com :) Kelly

Deb sa...

Fabulous blog candy, I have linked you here

http://countrylovincardmaker.blogspot.com/2008/08/blog-candy.html

TinaJewel sa...

Cute cards and great blog candy!
I subscribed to you with my Google RSS feed reader and linked to you on my Giveaway Blog, too.
http://www.xanga.com/Romans8_28Life

wendy peatross sa...

I love your cute Magnolia cards. You do beautiful things.

Lisa G. sa...

Love your blog! Nice card...your coloring is beautiful!

I hope your dog is ok! :)

Manuela sa...

Hi!

Love your cards and your blog. Thanks for offering the blog candy.

Anonym sa...

Hej hej!

Jag hoppas verkligen att din vovve mår bättre och att det inte var något allvarligt. Jag vet hur det är, har själv hund..

Dessvärre har jag däremot ingen blogg där jag kan göra reklam för dig, så jag kan inte länka något..

Men litet blogg-godis vore ju kul ändå, så jag hoppas på turen!

Donalda sa...

Been checking your blog out since I found your site for the candy and love it dear. Your work is gorgeous. Thanks for the chance in the candy

Donalda sa...

whoops forgot to put my link in
it's here

kathy b sa...

Dear Camilla, I am so sorry to hear about your sweet Nova. I know how stressful it is when your puppy love isn't feeling well. I have 3 of my own, and 2 are very old (14 & 15 years). I could feel your pain in the words you wrote. I hope Nova gets good report from the vet. I will be thinking about you...
Kathy

Becca sa...

Hello, I am sorry too about your sweet dog Nova. What a lovely dog, I am praying she will be okay.
Nice blog and cards too.

Bela

Karina Beck sa...

WOW hvilken fin blog og blog candy.
Jeg har linket hertil fra min blog.

jude sa...

love your blogg ,and thanks for chance to win blogg candy.Do hope your dog is ok pets are so much apart of family life good luck.will add your link to blogg
judex

Marika sa...

Thank you for the chance to win yor fab candy.
I've put the link of your blog on my italian one.
Ciao Marika

www.2002sunflower.blogspot.com

Chris (catt871) sa...

Great blog candy! I've linked you up on my blog!!!

http://cattsscratchingpost.blogspot.com/

Chris

Pernilla ~Pillan~ sa...

Förstår din oro om din lilla vovve (sitter själv med en liten Milou bredvid mig i soffan..)Hoppas det blir bättre! Vill gärna vara med i din blog candy! Gillar Magnolia så mkt!

Denise sa...

I hope this is the right place to leave a comment. I love your Tilda at the beach. Great coloring combination.

Anonym sa...

Hoppas allt välm med din Nova. Glad att jag får uppmaning att länka dej. Äntligen blev det gjort! Tar en lott och hoppas på tur. Har campingplats nr 170 oxå...!!

Carolyn Bounds sa...

Camilla,

This is the first time I have visited your blog, and your work is AMAZING!!! This is going to be a regular stop for me from now on.

I am so deeply sorry to hear about Nova. I am hoping and praying that everything turns out okay. My thoughts are with you and your family.

I have linked you to my blog. Thank you for this wonderful opportunity to win some really fun stamps.

Warmest regards,
Carolyn

Ewa sa...

Hittade till din blogg för första gången idag. Så mycket fint du gjort. Har länkat till dig och hoppas på vind i ryggen;)

Jacey's Mom sa...

I hope it's not too late to enter. I love those stamps and can't find them anywhere here in the USA. Linked to your site, it's on the right side of my blog under blog candy.
Take care,
Christy
P.S. Sorry to hear your dog isn't doing good. Hopefully everything is alright just not feeling good.

Rosalien Zwackhalen sa...

I just noticed your blogcandy.:) It looks great so I give it a try. I wrote about it on my blog.You can see it here:
http://rosalien-cardfun.blogspot.com/

Rosalien

Anonym sa...

Vad skoj med blogggodis!! Jättefina kort du gör och hoppas det är bättre med voven!!

Robin sa...

Hi! I would love to win your blog candy!! Take Care - Robin

Anonym sa...

It's so greatiful

Erica sa...

Dina kort är helt underbara. Har varit här och hämtat inspiration mång gånger.Synd att tiden är ut för ditt blogg candy. Får hoppas att det kommer fler tillfällen. Jag blev tvungen skapa mig en blogg först och det tog längre tid än väntat.

Anne Lise sa...

Hei :)

Nydelige kort du lager! Håper alt går bra med hunden! Jeg har selv hund og vet hvor trist det er når den ikke er bra.

Her er min blogg, kom gjerne på besøk om du vil :) http://barnemix.blogspot.com/

Anonym sa...

Thankѕ fоr shaгing yοur thoughtѕ on hersеlf.
Regarԁѕ

Also visit my web site - sns.huangyidong.com

Anonym sa...

It's actually a nice and helpful piece of info. I'm
happy that you shared this useful info with us.

Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.


Have a look at my web site: Casino Online