lördag 28 november 2009

DT-Magnolia "So Happy"

Hejsan!

Åter igen en regnig dag, förstår inte hur mycket det kan komma?
Tänk om det varit i snö, då hadde det nog varit ett par meter:)

Lördag är det i alla fall och det är härligt:)
Igår var jag på Magnolia och lämnade mina alster till Magnolia Ink.
Får nu se vad som kommer med, om det gör det?

Jag är helnöjd själv med det jag jag gjorde.
Och det känns så skönt.

Längtar ni till nästa nummer???
Det gör jag.

Jag tänkte visa ett litet DT kort som varit färdigt ett tag nu.

Och idag blir det ingen material lista "sorry"
Men allt finns i Magnolias fysiska butik.


Titta så söt!!

En härlig serie med så söta snögubbar.
Här är det med en snöflinga.

Texten är stämplad på en Tags.

En kakservett i silver. Mot blå blommor blev rätt läckert.


Kanel och ett silverhjärta.


Tack för alla besök.
Kramar:Camilla

8 kommentarer:

Carola sa...

Otroligt vacker kort :)

Unknown sa...

Ååå kjære deg så nydelig kort!!
Herlige vakre farger, og nyydelige detaljer som passer helt perfekt!
Og den snømannen er jo bare sååå skjønn!

Er du ferdig med dine alster til ink???
Jeg er ikke ferdig med mine enda, men har nettopp fått kit'et, så i løpet av neste uke så går de nok til i posten til Borås!
Blir spennende å se neste utgave!!

Ha en fin dag, vennen!
"vår bestilling" har ikke ankommet enda, men sender en pip så snart det har..

Klem,
Jorunn

Leila sa...

Vilken söt snögubbe. Ett riktigt Camilla kort. Snyggt kort alltså =)
Väntar med spänning på nästa Magnolia Ink.
Här regnar det också hela tiden nästan. Så tråkigt.
Ha det gott
Bamsekram
Leila

Lynda Nielsen sa...

Oh my Camilla, this is just beautiful. I am in love with these little Snoowie's... Definitely on my wish list! =) Your card is just stunning!
Big Hugs
Lynda

Hanna sa...

Hej Camilla!

Ja, äntligen helg. :o) Det är skönt.
Längtar också till nästa nummer av MagnoliaINK. Var och lämnade in mitt bidrag till tidningen i Magnolias butik idag. Ett litet kort blev det till slut - i gult! Det har jag aldrig gjort innan.
Såg ditt kort i butiken, stod och kollade på det länge. Är helt såld på de små snögubbarna.
De är så otroligt söta, jag bara smälter. ;o)
Och ditt kort ger verkligen den där härliga, vintriga och frostiga "snögubbekänslan". Man vill liksom bygga snögubbar när man ser det, om du förstår vad jag menar!? Man fylls av vinterkänsla. Målningen är super precis som vanligt.
Ha en fortsatt trevlig helg. Många Kramar från Hanna

Christina / Synål / Stina sa...

Vad fint kort och kul med silvrig kakservett
Vad kul ide´
Hoppas vi får se många av dina fina alster i ny tidningen som ja hoppas kommer snart.
kram

Camilla sa...

For en "god" snømann!! Supersøt:o) Og du har jo brakt han til liv ser jeg;) Lekkert med kakeserviett i sølv, står så godt til blåfargen din.
Ha en fin kvald vennen!
Klem, Camilla.

Maaike de Ridder-Sack sa...

Hello Camilla, I love your blog very much! Wonderful cards!!!
Where do you get those lovely charms?
Greetings from Maaike (stampingdutchgirl) from The Netherlands.