måndag 22 mars 2010

Magnolia Ink No 3

God morgon på er !

Titta..... vad som snart är på gång!!
Jo, nästa nummer av Magnolia Ink No 3.
Tror att det är många som längtar och väntar på tidningen.

Ska bli så spännande att få se vad det finns i den.
En fantastisk tidning, som inspirerar och sprider glädje tror jag.
Och visst ser framsidan läcker ut, i härliga vår färger?




Under kvällen kommer jag att visa mitt nya kort "The Beauty"
Hon har en liten egen saga...

Då hoppas jag att vi ses lite senare.

Kramar Camilla

2 kommentarer:

Lisa sa...

yepp - jag tänker köpa den så fort den kommer ut! ;o)

Kramar Lisa!

Hanna sa...

Kan nästan inte vänta. ;o)
Ska bli såå spännande att få se vad ni har gjort till tidningen. Själv har jag ju hoppat av, men de två första tidningarna har varit helt underbara och jag är helt säker på att även denna är fylld med massor av inspiration. Ska bli såå kul när den kommer i butikerna... omslaget ser väldigt lovande ut, och får mig att längta till våren...

Jag kommer tillbaka ikväll för att kolla på ditt senaste kort!
Helt säker på att det kommer vara lika fint som alltid. :o)

Ha det bra!
Många kramar från Hanna