fredag 28 oktober 2011

Min julpåse är publiserad i Lokaltidningen

Hejsan!

OMG, Titta här!!!

För alla som bor i Borås trakten och får Borås lokaltidning hem:
Hoppas att ni tittar lääänge på den här annonsen:)

Bläddra ner på sidan tills du kommer till E-tidningen,
bläddra till sidan 6-7.

Ta en titt på Magnolias fina annons där i.
Och om ni tittar riktigt noga så ser ni att det är samma påse som i Magnolia Ink:)
Och vem som har gjort den.....:)

Jo, det är jag:))
Jag trodde knappt mina ögon när dom talade om att dom har min påse i annonsen.
Vecka 43, 45 och 47 är jag med.

Så glad jag blev, tusen tack Magnolia att ni ville ha med min Julpåse;)


Och nu finns nya Magnolia Ink kommit ut i butikerna.
Tidningen är full med tips, ideer och inspiration för er.

"Sweet Christmas Dreams"


Snart kommer det nya kort här hos mig.
Hoppas att ni alla får en härlig helg.

"Take care of you"
with love Camilla

8 kommentarer:

Liefs Ineke sa...

Super. It's very nice. Greets Ineke

Yvonne sa...

Grattis! Men det er ikke så rart at de brukte den, den er jo nydelig! Jeg sitter faktisk og ser på den akkurat nå i Magnolia Ink. Riktig så lekker er den :)
Ha en flott helg!
Klem

Louise sa...

Åh, vad roligt, gumman!!
GRATTIS!! Vilken ära, men du är ju också suveränt duktig :) Så egentligen ingen överraskning :) ;)

Grattis och trevlig helg :)
Kram

Lillemor sa...

GRATTIS Camilla! Du är värd allt och mer därtill för du är så vansinnigt duktig och talangfull! Jätteglad för din skull!!!
KRAM Lillemor

Camilla sa...

Ååå så gøy!! Gratulerer så masse, annonsen er nyydelig:) Klart de må vise Borås sin store STJERNE;)))
Stor klem, Camilla

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

awwwh... Camilla, this card is utterly beautiful
no wonder it was choosen!
i love it
and iam happy for you
hugs
Claudia

Marijke sa...

Gongratulations!!!
It's gorgeous!!!
Hugs,
Marijke

Anonym sa...

Congratulations Camilla on your card being published to advertise the store! Your card is so beautiful! I am very happy for you! hugs, Angela