torsdag 22 januari 2009

Nytt DT-kort "En hel hög av hjärtan"

Hejsan!

Då är det Torsdag och helgen väntar:)
Då ska jag göra min första helg i Fristad.
Och det blir spännande.
Fredag, Lördag och Söndag.

Kommer nog att vara rätt trött sedan.
Är ju inte van att ha sådan lång resväg,
Är bortskämd med att ha 15 minuters gångväg.

Men Söndagen jobbar jag delad tur och kommer vara från 6.45 -21.15 på jobbet.
Så när jag har mina lediga timmar så tänkte jag passa på att måla.

Jag har även på börjat ett mini kort som snart är färdigt.
Och det blir såå gulligt.
Tänk att få se en liten Tilda....Nyfikna?
Dom är helt bedårande;)
Kortet på minner lite om mitt "One moment in time"
http://pysselsidan.blogspot.com/2009/01/mitt-bidrag-till-stampartic-1-one.html

Nova har fått bada idag...Ja, matte var ju inte såå poppis sedan,
men nu ligger hon och sover framför den öppna spisen och myser.

Har ett nytt DT-Kort att visa.
Har åter igen valt lite Vintage stil.
Tycker om dom färgerna.
Fast börjar längta efter lite vår nu.

Snart kommer Magnolias "Love Collection" att släppas.
Spänande kommer det att bli att få se vilken som blir poppis.
Dom är otroligt söta.

Då ska ni få se kortet.

DT-Kort: "En hel hög av hjärtan"

Kortets st: 15x15 cm.
Motiv: Magonila.
Målat med: Distress ink refile.
Akvarellpapper 300 gr.


Ser att jag varit sparsam med dekos:)
Jag hadde svårt att få det att stämma tycker jag.
Kanske behövs det lite nytt.....ja det tror jag:)


Närbild på Tilda och min målning.
Målat i färgerna Vintage photo och Old paper.
lite Black soot.


Prima blomma och Guld brads.
Stämplade LOVE och klippte till små tags.


Kortet från en annan vinkel.


OJJJ!! En riktigt miss ser jag nu!!!
Ser ju knappt texten. så kan det gå.
Det är sådant som kan reta mig till 1000.
Inget att göra åt nu:(


Då väntar lite matlagning till Flickorna kommer hem.
Tror det få bli Köttbullar i Gräddsås och Potatis idag....Mummmms...
Undra bara hur många som kommer för att äta idag?
Vi är 4 i familjen men oftast blir vi runt 6 personer varge dag.

Tack! för alla Awarder, kommentarer och hälsningar som kommer till mig.
Jag blir så inspererad av dom.
Och möter hela tiden utmaningar och insperation hos er varje dag.
Otroligt stolt att ni ger sådan respons till mig.

Här kan du lägga en kommentar för att deltaga i min "Candy"

http://pysselsidan.blogspot.com/2009/01/sukkerstt-23-vintage-bloggcandy.html

Kram Camilla

7 kommentarer:

Kim sa...

Camilla what a beautiful card! Oh my goodness is your Tilda so adorable! I so love your coloring...she is perfect!
Hugs~ Kim

Hanna sa...

Det här kortet är helt ljuvligt!
Din målning är (precis som alltid) helt fantastisk och alla fina detaljer...helt underbart!
Är mållös!

Stor Kram
//Hanna

Tina sa...

Camilla your card is so beautiful.. you coloured Tilda beautifully.. and the details on this one are stunning.. Crafty Hugs Tina

Bente sa...

Jeg er helt stum av beundring på hvor nydelige kortene dine er! Du finner en award i bloggen min! Klem, Bente

Helena sa...

Oh wow, this is so beautiful, I adore the colours!
xxxx

Erica sa...

Kortet är helt underbart. Gillar färgerna jätte mycket.
Kram Erica

Annie sa...

ooo how did I miss seeing this beautiful card?! Your colouring is an inspiration to me, I will keep practicing with the Distress Inks. hugs, annie x