torsdag 28 maj 2009

Hej...hej....här är jag:)

Hejsan!

Jo, jag lever och mår relativt okej!
Här regnar det och blåser.

Och Åskan hänger i luften:(


Har legat i Migrän i ett par dagar.
Men idag kan jag åtminstånde vara uppe, och mår inte illa...SKÖNT...

Har gjort färdigt mina DT- Kort med Student motiven.
2 Kort och en Vintage tag blev det.



Nya Student stämplar: (Hur fina som helst är dom)

Ska nu laga lite middag och sedan åka till Magnolia och handla lite.
Vill gärna lämna mina Kort.
Lite papper, och en stämpel samt blommor
som ska packas omsorgsfullt och som ska ut på en lång resa;)

Ska ta och fota nu när det är lite ljust ute.
Mina kort kommer under kvällen på bloggen.

Då ses vi under kvällen.

Kramar så länge: Camilla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint studentkort!! Gillade de enkla linjerna, även om jag gillar när det är mycket, mycket dekorationer också.

Tråkigt med migrän, sånt är aldrig kul. Tack och lov får jag det typ vart annat år eller nåt. (Peppar, peppar....) Skönt att du nu ändå är på bättringsvägen!

Leila sa...

Men där är du ju =)
Usch då, migrän. Det är inte kul. Ska bli spännande och se korten.
Kram
Leila

Annacarin sa...

Hej Camilla, det är jobbigt med migrän skönt att du är på benen igen!
Ska bli roligt att få se dina studentkort, jag har varit ute på magnolias veb och kollat lite, vet ju vilka jag vill ha, hi hi... allihop!
Ska åka dit snart bor ju lite längra bort så det krävs lite planering ;)
Ha det så gott, Annacarin

Jojjo sa...

Det ska bli kul att se vad du har pysslat ihop.
Jag tyckte det var svåra färger...blått och gult är inte mina färger direkt, speciellt inte ihop.
Jag väntar redan på nästa dt-paket...

Sköt om dig :)

Sanne sa...

Hej!

Studentstämplarna är underbara!!:o)
Synd att inte Magnolia kan värna om sina SVENSKA kunder såpass att de uppdaterar även den svenska webshopen med de (2!) senaste kollektionerna, så att även vi kan hinna göra studentkort mm ...alla bor ju inte i Borås...
Vet att det inte är ditt fel, Camilla! Men trist är det...