måndag 7 april 2008

Några rader, och ett nytt kort...

Hej på er!

Nu är min jobbar helg över...
Det är såå skönt att få gå hem på Söndags kvällen,
och veta att nu är man ledig i 2 dagar.
Helgen har varit något jobbig och stressig,
så jag är ganska trött och det blir inte så mycket gjort här hemma.

Ska göra lite mat tills barnen kommer hem.
Annars så har det då snöat på Morgonen och F.M.

Jag tänkte visa mitt andra kort som är färdigt och det blev så här....
jag har maskat i hop 2 st stämplar och så fick den lilla
fjärilen vara med.
Tycker att den passar bra här...

Nu är även mitt lilla Distress album färdigt och jag ska försöka att fota det.
Nu ska bara alla färger målas och tonas.



Tagen kan man lätt ta ur och skriva på.

Tack för alla rader ni skriver , försöker att skriva tillbaka till alla...

"You make my day"

Kram Camilla

14 kommentarer:

Sinikka sa...

Vilket fint kort.
Himla söta blommor ( stämpeln )......är dom också från magnolia?
Njut av dina 2 dagars ledighet.
Sinikka :-)

Unknown sa...

oh how lovely ... the new motive are so sweety and your designs with it really fantastic ... i love you kind of coloration!!!
hugs, bea

Anonym sa...

Hej Camilla!
Jättefint kort! Det ger mig massor av inspiration!!
Håller på och hittar en massa roliga påhitt att göra kort!
Önskar dig allt gott och ta hand om dig!!!
Kramar Birgitta

Anonym sa...

Ha två sköna lediga dagar nu. Bara koppla av och gör det du tycker är roligt.

Himla sött kort med härliga färger ... som alltid när Camilla gör något.

Bamsekramar
Leila

Anonym sa...

Vilket sockersött kort vännen!!
Gullig idé att sätta henne i gräset!! Å så fint när man använder äldre stämplar tycker jag å blandar lite! =)
Man bygger upp som en miljö å det är såååå fint!! =D
ME LIKE!!
TA hand om dej gumman!
kram Petra

Anonym sa...

Dina kort är helt underbara! Jag blir sugen på att sätta mig och öva, öva och öva på att färglägga mina stämplade motiv. Tack för inspirationen!

Marie sa...

Sicken söting!
Njut av dina lediga dagar! antar att det = mycket scrap ;-)

Ha det gott!

Anonym sa...

Vilket sött kort! Snygg kombination av stämplar!

Gunilla/Nilla sa...

Vilket ljuvligt sött kort du har gjort! Så fint med flera stämplar på samma. Som en tavla. Du är en hejare på att färglägga.
Har en bra dag
*Gunilla*

Elisabeth sa...

hei hei
ååå sååå nydelig kort du har laget;) og så fint du fargelegger da jenta...
tusen takk for så koselig kommentar hos meg, ble kjempe glad;)
Helt greit at du linker.. jeg gjør det jeg også hi hi
ha en kjempe fin kveld
klem fra elisabeth

Anonym sa...

Hej!

Håh, ett sånt gulligt kort! :-D
Och vad söta dom nya Magnolia stämplarna är! :-D
Ha en fortsatt härlig kväll/dag!

Kram!

Annie sa...

so cute! I may have to order this Tilda stamp, and the pretty flowers too!

Suzanne sa...

This is gorgeous I love this Tilda the colours are beautiful. Sue :o)

Anonym sa...

Hej!
Nu är jag tvungen att titta lite närmare på alla dina URSÖTA och VÄLGJORDA kort.Det märks att du gör detta med både själ och hjärta.Blir lite avund på allt fint du gör!Tappar nästan lite utav lusten hmmm.Men du är du och i ditt skapande finns det massor att ge.
Sköt om dig!