måndag 30 juni 2008

Nytt DT-Kort "It Hurts" och Hundutställning.

Hejsan på er alla!

I helgen så har jag varit på Hundutställning här i Borås.
Det var en stor Nationell utställning.
Så många hundar och över 4000 st med lika tokiga hussar och mattar.
Och den stora frågan var.....Blev jag sugen igen?
Nja, jag har ställt ut Nova många gånger och var mycket aktiv inom detta.

Vi har många fina resultat där ibland ett BIS = Best in show.
Tänk vi vann hela tävlingen Nova och jag.
Jag har nu inte ställt henne på 1 år och det jag saknar mest är alla trevliga hundmäniskor som jag lärde känna på tävlingarna.
och kanske ställer jag henne i Höst för att bara testa hur det känns.

Hur som helst så hadde jag många trevliga timmar med mina grannar..
Vi fick många gooa skratt i denna värld...
Något som är roligt att titta på är Agillyti.
Vad duktiga dom är hundarna...

Så här såg det ut för 1 år sedan när jag ställde Nova på Hundutställningen i Borås.



Här står hon uppställd.

Jag tänkte också bjuda på ett nytt DT-kort..
Kortet i sin helhet:



Här har vi "Edwin med plåster" och "Staket och sommarbakrund".
Stämplade först bakrunden och målade.
Edwin är monterad med 3-D för att få lite höjd på det hela.
Motivet är målat med Distress ink på Akvarell papper 300g.



Närbild på Edwin som slagit sig.
Han är för sööt.



Titta på skrubbsåret som han har
Det gör ju såå ont!



En liten pärlemo slända och "retro" blommor.
Och en knapp.


Min lilla text....

I kväll väntar en rejäl bloggrunda...
Ska bli roligt att sitta och titta på allt fint som ni gjort:)

"You make my day"

Ses snart igen...
Kram: Camilla

13 kommentarer:

Lia sa...

your card is beautiful again, I love the papers

Anonym sa...

Hejsan vännen
Vilket sött kort. Du är bara bäst på att göra kort.
Vad stiligt hon står Nova. Håller med om att utställningar inte bara är bedömning på hunden, utan alla trevliga hundmänniskor.
*kramis*

Sinikka sa...

Hejsan, du som hade en rolig helg.
Kul att se en bild med Nova. Du har väl inte träffat på min syster antag jag???
Vad fint kortet blev.Giller bakgrunds stämpeln.
Och så kom den fina retro blomman tillbaka. Mycket fin!!!
Take care
Kram Sinikka

Anita sa...

Dette var et utrolig skjønt kort, Camilla!:D Så nydelig tekst og søt Edwin:) Tror jeg må handle meg litt flere nye Magnolias;)

Klem

Anonym sa...

Vilken fin hund du har=)
Kortet blev superfint, vilken härlig magnolia stämpel!
Texten till kortet var härligt så passande.
Må så gott!

//Jenny/e.j.m

Heidi sa...

Så nydelig kort du har laget Camilla - Edwin med plaster er en av mine favoritt Magnoliaer. Han er bare så utrolig søt der han sitter! Flott bilde fra hundeutstilling også-holdt selv litt på med det når jeg hadde en Grand danoise.

Nattaklem fra
Heidi

Marte sa...

For et FANTASTISK kort du har laget! :) Dette er dagens absolutte favoritt! :)

Godklem fra Marte

SasSa sa...

Så snyggt kort! Jättefina färger och dekorationer. Underbart!
Ha en underbar fredag!
Tack för alla gulliga ord du sänder åt mitt håll♥.
KRam SasSa

Anonym sa...

ÅÅÅH!! VIlket supersött kort å vilken härligt fyndig text till!! =D
VA söt hon är lilla NOva! Å Best in show med! Inte illa!! =D
Ta hand om dej!
kramis Petra

Hanne sa...

Nydelig nydelig flott! Så utrolig fint du har fått frem motivet med å ta den hvite biten bak. Vakre farger også...
Grattis med både kort og hund!
Masse gode klemmer fra Hanne:)

Camilla sa...

Hei Camilla! Så nydelig kort du har laget igjen!:) Edwin er så søt der han sitter med plaster. Søte farger også! Jeg setter virkelig pris på å komme på besøk i bloggen din, så jeg har gitt deg en award. Du kan lese om det i bloggen min:)
Ha en god dag!
Klem fra Camilla.

Anonym sa...

Hej!

Vilket fint kort! Underbara färger! 8) Gillar retroblomman skarpt! Synd om är så svåra att få tag på! :( Förresten, jag ordnar en tävling på min blogg! Surfa in och läs mer! Hoppas du vill delta! :) Kram!

Anonym sa...

After looking over a number of the blog articles on your website, I seriously like your way of writing a blog.
I book marked it to my bookmark website list and will be checking back soon.
Please check out my website too and tell me what you think.


Check out my blog post - how to get a flat stomach