lördag 12 januari 2008

Tack så mycket.


Åhh..Tack så mycket ...
Så detta värmde.
Alla mail och alla gooa komentarer. Jag blir så glad.

Jag har lite svårt att förstå detta fortfarande.
Men det känns bara bra.
I helgen så jobbar jag, och det är Söndagen kvar att göra.
I kväll ska jag stämpla lite nya stämplar och dom är minst lika fina som dom andra.
Jag är såå sugen på att måla så det ska jag göra i morgon när jag har timmar.

Nästa vecka så är jag ledig och det ska bli så skönt.
Jag har då kort att visa.
Det blir nya DT kort samt 2 st kort som ska skickas till vänner.


Detta DT uppdraget får mig att utveckla mig själv mycket tror jag.
Jag kommer att använda mer färger och andra mönster på papperen en vad jag skulle gjort annars.
Har ni sett dom nya stämplarna som Pauline gjort.
Visst är dom fina.

Det är tur att stämplarna lyser upp tillvaron och sprider glädje.
När vädret är såå tråkit.
Här i Borås så regnar det dagligen och det är så mörkt.
Jag hoppas att min bloggadress snart blir ok.
Nu ska vi stämpla lite.

Kram Camilla

4 kommentarer:

Maria sa...

Grattis tiil DT-uppdraget. Tänk så spännande.......Gläds med dig.

Anonym sa...

Regn är ett elände. Undrar vart vintern tog vägen.
Skönt att du bara har en dag kvar och sedan blir det ledigt. Så du har en sådan där hemsk tur...
Ska bli så kul att få se dina nya kort. Och de nya stämplarna.

Ha det så gott vännen.
*kramis*
Leila

Anonym sa...

camilla, can't find your email anywhere :o)
can you get in touch ?? (isa.norris@gmail.com)
thanks

Sanna F sa...

Tack för din söta kommentar i min blogg! SJÄLVKLART får du länka till mig :)
KRam från DT kollegan! ;)