onsdag 11 februari 2009

Winner of StampARTic "Sketch challenge 2"

Hejsan!

Oj, vad jag blev överraskad och glad i Måndags,
när jag kom hem från jobbet.

Inte kunde jag väl drömma om att jag skulle vinna.
Jag var tvungen att titta efter ett par ggr, om det verkligen var jag.
Och det var det:))

Jag TACKAR för alla kommentarer som jag fick för mitt kort.
Det värmer gott.
Är ledig idag och i morgon.
Har fullt upp.
Ligger efter med i stort sätt allt hemma:(
Och idag har varit en riktig städ dag.
Tvättat och städat på alla tre våningarna.

Men jag har varit och ryckt lite i mina pysselsaker också.
Vill ju gärna sitta där med;)

Idag har det kommit mycket snö, och nu tycker jag att det får vara bra med den varan.
Vill ha sol och värme snart:)

Har ett nytt kort som jag tänkte lägga in i bloggen under kvällen.



Så här såg ju mitt kort ut....
Ha en bra eftermiddag så länge.

Kram: Camilla

5 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis! :)
Du förtjänade verkligen att vinna, det här kortet är helt underbart, och du är så duktig! :)
Stor Kram
//Hanna

Annie sa...

Congratulations Camilla! your card is amazing so I am not surprised at all that you won. I always look forward to seeing your creations, they are such an inspiration. hugs, annie x

Lynda Nielsen sa...

Congratulations Camilla,
This truly is a stunning card. You've definitely deserved the honor of winning! You have so much talent it just amazes me. Your cards have always been such an inspiration to me. I guess it doesn't hurt to dream that someday I will be able to create something even close to what you create!
I just love your work!
Hugs
Lynda =)

Sinikka sa...

Du gumman, det var inte alls konstigt att du vann!!!!Kortet är ju så fint. Giller att allt var i blå
Kram Sinikka

Anonym sa...

GRATTIS.
Jag visste det .. att du skulle vinna. Kortet är ju så sött.
*kramis*