måndag 18 januari 2010

Magnolia Ink 1 "Tack för alla hälsningar"

Hejsan!

Idag har jag varit ledig, jobbade ju hela helgen.
Har vilat nästan hela dagen.
Har ont i ryggen och axlarna igen.
Och vaknade med en hemsk huvudvärk:((

Men det har varit rätt ok ändå.
Min födelsedag gick bra.
Jag fick mina älskade Tulpaner och Choklad presentkort på pysselsaker.
En nalle och ska få ett eget designat smycke av Sandra.
och naturligt vis en STOR puss av Nova.

Och jag vill tacka för alla födelsedags hälsningar som ni har gett mig.
Jag blev så glad.
Och snart drar det ihop sig en dag var tills jag stänger mitt födelsedags party.

Jag har fått ett så fint kort av min kära DT vän Camilla
Helt otroligt vackert.
Tack vännen;)

En annan kär vän till mig, kom och överaskade mig totalt.
SasSa jag kan knappt tro det är sant, den fina asken är min;)
jag kan knappt tro att det är sant.
Visst var det gått med tårta?;)

Till Magnolia ink nr:1 var Temat Jul.
Och nu kan jag visa mina alster även på bloggen.
Jag fick i uppdrag att göra Rosa Julkort.
Och här kommer det första.


Tilda under mistletoe, och en textstämpel från förra året.
Rosorna och dom vita blommorna kommer från Magnolia.

Tilda är färglagt med Distress ink på Akvarellpapper 300gr.


På Tildas skor fick 2st halvpärlor plats.
En liten bjällra passade bra till.

Förlåt att det inte är någon materiallista, men måste krypa ner i sängen igen.
Huvudet säger ifrån igen.

Och nu är Magnolia Ink nr: 2 ute.
Det är så mycket fint i tidningen.
En riktigt sagovärld för alla som gillar Tilda från Magnolia.



Now is the earliest closing date if you want to be in my birthday party.
Press the link to go to the post to leave your comment, and get a chance to win.


"Take cere of you all"

Stor Kram tiller alla:
Camilla

8 kommentarer:

Ludkasz sa...

Beautiful stamp and lovely card:)

Stempeltiger sa...

Happy Birthday Camilla! I hope you have a wonderful day!

Wow Camilla, this card is so gorgeous. I love your colouring.
Hugs, Swantje x

cats whiskers sa...

Stunning dear, just love the look of the whole card
Hugs Jacqui x

SasSa sa...

Oh ja visst var det gott! Tack så mycket.
O, det är sant den är din!;)
Grattis än en gång vännen!
Kram SasSa

BA sa...

hi camilla
such a cute card
xoxo BA

Leila sa...

Stackare. Mår du inte bra. Hoppas det börjar bli bättre. Ska hålla tummarna för det. Men du tar det väl lungt hoppas jag.
Så nya Magnolia ink är ute .. wow
Då måste jag hålla särskild koll i brevlådan =)
Vad härligt att du fick tulpaner och choklad. Presentkort till pyssel är ju definitivt inte fel =)
Vilket sött kort. Gillade verkligen färgerna. Och hon är ju så söt där hon står under misteln.
Ha det så gott och krya på dig
Kramis
Leila

Jane sa...

I loved your card in the magazine it is so gorgeous, your colouring is amazing and so many gorgeous details to look at, love the little bell. Can't wait to get my copy of no2! Hope you feel better soon! hugs, Jane x

Lim sa...

This is one of my favorite stamps from this collection. Your card is so beautiful and the coloring make Tilda looks even better.
Hugs,
LIM