onsdag 19 maj 2010

Magnolia Ink No 4

Hejsan!

Snart är det äntligen dags för ett nytt nr av Magnolia Ink.
Det är Nummer 4 som vi alla väntar och längtar efter.
Kan säga att det arbetas mycket hårt med varje nummer.
Det är mycket planering och arbete som ligger till grund för tidningen.

Vi i Magnolias DT team har den stora äran
att alla få bidraga med alster till detta nr.
Och vi är mycket stolta att kunna presentera ett nytt nummer av Magnolia Ink för er.

Tillsammans med Tilda och Edwin försöker vi att skapa en Bra tidnig som ska ge er
mycket läsning, inspiration och glädje till er alla runt om i värden.
Det skulle vara mycket roligt att få ta del av vad du skulle önska vilja se /läsa om i Tidningen.

Det går bra att skicka mail eller lämna en kommentar i detta inlägget
så ska jag ta det med mig till Tilda och Edwin.

Lite av vad detta nummer bjuder på:

Temat i detta nummer är:
Bon Voyage/ Sommarnummer.


Bla kommer tidningen att innehålla:

* Färgläggning med Prisma Colour.
* Intervju med Tim Holtz.
* Resa, Sommar och Zoo.
* Recept på Dryck.
* Strand, City, Indien och Australien.
* Tutorials.

Och mycket, mycket mera....
Spännande???

Du har väl inte missat mitt nya kort i inlägget under detta.
Ta dig gärna en titt på det:)



"Om jag kysser grodan, blir det min prins då???"


Kramar Camilla

4 kommentarer:

Jessica sa...

Längtar, längtar , längtar:)!

Christina / Synål / Stina sa...

Spännande ska bli att njuta av en till av dessa underbara tidningar.
Kanon kul att få se en så bra svenska tidning
KRAM

Maritha sa...

Tidningen är verkligen välgjord och en sann insiration för alla kortmakare! Det är en fröjd varje gång den kommer ut och det är så kul att se vad ni dt:s har hittat på,ni är ju verkligen så duktiga att man storknar av allt fint ni gör. =0)
Det är jättekul med tutorials så man får chansen att prova på lite själv oxå. LÄNGTAR efter nästa tidning nu....

Kram

petra/paradise sa...

Jah, jag har läst tidningen en gång..och reagerade på att det endast var kort som DTgänget gjort.
Jag hade gärna sett lite kort som folk har skickat in.
Å jag är ett big fan av tävlingar! Så mer tävlingar i tidningen.
Skisser, utmaningar olika kortvikningar..mm.
Bara en liten tanke :)
Shoppingtips och MER tutorials!! ;)

KRAM