fredag 2 april 2010

DT-Magnolia "Tilda Holding Presents"

Hejsan !

Nu är det helg även för mig:))
Slutade lite tidigare idag.
Och Johan var och hämtade mig.
Sedan åkte vi till gamla I 15, det är ett militärområde.
Här är det otroliga marker att vandra på.
Förr höll militären till här och hade sina övningar.

Nu är det även öppet för almenheten.
Här kan man ströva omkring och det går bra att ha Hunden lös.
Många hund ägare åker hit och promenerar.
Det ligger även ett Ridhus i närheten.
Så det rids en hel del här.

Nu har jag förberett lite mat till i kväll.
Är alltid lika mysigt att äta tillsammans.
Och har tänkt att pyssla lite under kvällen.
Vill ju även visa mina projekt som jag gjorde till Magnolia Ink 2.

Och har tänkt att göra ett Påskkort.
Älskar ju mina "Hoppy Ester" motiv.
Och har inte provat alla en, köpte ju lite stämplar då det var Hoppy day på Magnolia.
Och mina små Pirater som jag bara älskar ligger också och väntar:))

Men först mitt DT kort med "Tilda Holding Presents"

Allt material kommer från Magnolia,
och finns i den fysiska butiken i Borås.


Nu blev kortet i Blått igen.
Mest för att jag ville testa den nya Distressen "Stormy sky"
Dämpade färgen lite med Black soot.

Har använt mig av min "nya" teknik,
när jag målar.
Här gäller det att öva med målningen:))


Blommor , blommor....har försökt att få tag på Påsk liljor men utan resultat:((
Hur har ni era blommor?
efter färger eller sorter och storlekar.
Måste komma på en bra lösning till detta.


I morgon är det Påsk afton, och det är roligt för då kommer det små söööta Påskkäringar.

"Take care of you"

Kramar: Camilla

2 kommentarer:

Pysselbus sa...

Superfint som vanligt!

Jag har också letat efter påsklijor, har ju sett kort med dem så det borde ju finnas, men icke... Hittar du får du gärna tipsa om var.

Jag har sorterat mina blommor i färger och har lite blandat så jag tex har rosa och grönt i samma och vitt/gult/orange. Det brukar ge lite inspiration när jag ska dekorera så jag ser vad som passar ihop. Platta pappersblommor har jag dock för sig...

Ha en riktigt härlig påsk!

// Linda

Unknown sa...

Åå vakkert kort igjen, i nydelige blåfarge! lekkert malt som alltid!

Håper du får litt fri nå i påsken!
Stor klem,
Jorunn