tisdag 4 januari 2011

"Cover Girl" Magnolia Ink 2011

Hejsan!

Titta vad som snart är på gång:)
Magnolia Ink....HURRA!!
Som jag längtar och väntar.

Det kommer att bli lite nya överraskningar i detta nr.
Bla: Magnolia mini world.
Och det är dags att tänka på KÄRLEK;)
Alla hjärtans dag kommer nr att handla om.

En tidning fyllt av tips och ideer,
bl:a intervju med Magnolias Grundare Pauline.
Även designen av Magnolia Ink är ny.
Det har arbetats mycket med en ny layout,
och jag lovar att det kommer att bli så vackert;)

Och till detta nr så fick mitt ena kort pryda framsidan av Magazinet.
Jag är så glad och tacksam för detta:)
Så här kommer framsidan att se ut:




Nu lovade jag ju att visa ett nytt kort i kväll,
men jag vill först dela med mig av denna glada hemlighet.

"Take care of you"

Kramar: Camilla

4 kommentarer:

Janne sa...

Hei
Så velfortjent:)
Du lager så flotte kort og kreasjoner at jeg blir helt målløs:)
Takk for koselige meldinger på bloggen min.
Gleder meg til bladet kommer:))
Janne

Bente sa...

Grattis med coversiden, ser kjempelekkert ut, gleder meg til å se i bladet!

Klemmer fra Bente

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

Congrats Camilla. Well deserved your cards are ALL stunning
hugs
Claudia

Ineke Original sa...

Wow! The New Magnolia INK. I can hardly wait.