lördag 29 januari 2011

Vinnare är...

Hejsan!

Tusen Tack för alla gratulationer och alla fina kommentarer.
Vad roligt att ni ville titta in till mig.
Idag blir det ett kort inlägg från mig.

Är mitt i min jobbar helg och, har lite tid till att blogga då.
Men två vinnare är utsedda och ska få sitt lilla paket snart.


Och vinnare är....

* Bente.

* Sinikka.

Grattis till er tjejer:)

Sänd ett mail till mig med din adress, så kommer eran vinst snart.

I morgon kommer det ett nytt kort i bloggen.
Önskar er alla en härlig helg.

Kram: Camilla

3 kommentarer:

Christina C. sa...

Absolutely gorgeous how you colored this cute Tilda!!!! Wish I had your talent!

Sinikka sa...

Vad glad jag bli att jag är en av dom två vinnare. Skickar min adress bums till dig.
Kram Sinikka

Kajsa sa...

Grattis tjejer.. =)