tisdag 4 januari 2011

A Little Greeting From Me

Hejsan!

Då var det dags för årets första inlägg från mig.
Vill passa på att önska er alla en god fortsättning på det nya året 2011.
Några nyårslöften?
Kanske....Kanske inte:)

Jag har gjort färdigt årets första kort som jag kommer att lägga upp här på bloggen i kväll.
Men först så blir det jobbar kväll.
Vi håller på att renovera lite här hemma och det blir lite rörigt då.
Har nästan hela hallen inne i mitt pysselrum:(
Och det gillar jag inte.

Jag hoppas att det snart är färdigt, det värsta blir allt damm som kommer att lägga sig ikväll över det mesta när det ska putsas på väggarna.



På kortet i kväll kommer denna lilla goding att vara.
Hoppas att ni tittar in lite senare igen.

Måste bara säga TUSEN TACK för alla fina och värmande kommentarer om min 10 i topp lista.
Vad glad jag blir över att få läsa alla fina kommentarer.

"You Made My day"

Kram: Camilla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, längtar tills jag får se kortet!! :D Du ger mig så otroligt mycket inspiration till mina alster, och dina kort är så sjukt fina ;)

/lisa

Susy sa...

God fortsättning till dig med!
Ser framemot att få se ditt kort med den söta Tilda på!!!

KRAM SUSY

Sinikka sa...

Det kan inte vara nån hjödare att få hallen placerat i sitt hobbyrum. Hoppas att det inte bli för mycket damm på dina fina saker.
Kommer senare igen och tittar på kortet. Stämplen är ju redan mycket sött.
Kram Sinikka

Hanna sa...

Väntar med spänning! ;)
Ska bli så kul att se vad du hittat på med denna söta Tilda, hon är helt underbar, och jag är helt säker på att du gjort henne rättvisa med ett fantastiskt kort, precis som alltid. :)

Kram från Hanna

Rosa Forino sa...

........|___|...
........|000|...
........|000|... Happy New Year!
........|000|... Camilla
........|000|... per un anno creativo
.........\00/.... le tue card sono
..........\0/..... UNICHE
...........||..... partecipo
...........||..... sperando nella
...........||...... fortuna
........._||_.... ♥¸.•*¨)¸.•*¨)
(¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨)
kiss rosa.kreattiva