lördag 15 januari 2011

"Miss You"

Hejsan!

Vilket snöoväder vi har haft natten till idag.
Det kom runt 15-20 cm snö.
Och jag kan lova att det var jobbigt att pulsa i med Nova.
Smart som hon är så ville hon gå i mina fotspår.
Undra Varför??

När vi kom hem igen efter en runda på ca 1,5 tim så började började jag att skotta.
Men efter en stund så gick vi in och värmde oss och kokade lite kaffe.
Johan och jag åkte till stan en liten sväng,
jag köpte en DVD film till han.

Igår var jag på Magnolia och lämnade mina 3 kort som jag hoppas ska få följa
med Magnolia på Fredag.

Då ska dom åka till USA och CHA mässan.
Tänk vilket äventyr.

Jag passade även på att inhandla lite nytt papper och
nya härliga motiv ur den nya collectionen "You are so special"

Alla motiven är så otroligt söta, så det blir svårt att mostå dom alla;)
Då ska jag ta och visa kortet.

Kortets st är 15x15 cm.
Motivet är målat med Distress ink på Akvarellpapper 250gr.
Dom fina mönster pappren kommer från Magnolia.
Alla kanterna är ruggade och Distressade med Walnut stain,
kanterna är även sydda med symaskinen.

Secretive Tilda, tycker så mycket om henne.
här har jag målat henne i färgerna.

Hud: Vintage photo och Tattered rose
Hår: Antique linnen, Vintage photo, Walnut stain.
Blus och Byxor: Weathered wood, faded jeans, Black soot och Walnut stain.
Blommor: Aged Mahogany, Black soot och Peeled paint
Kinderna: Har jag chalkat med Decorating chalks.


Blommorna kommer från Magnolia, och bladen är utstansat med Qk.
Tags och lite brun floss,
och som alltid så har jag med en vit kakservett.


Mera små rosor, och en bit blå Punchinella.
Här syns även den fina texten.

Nu ska jag städa klart det sista i mitt pysselrum, har dammat och plockat i ordning.
För nu ska jag börja med lite DT kort ur "You are so special collection 2011"
Hoppas hinna måla lite ikväll.

Tack för omtänksamma kommentarer,
det värmer gott i hjärtat.

"You made my day"

Kram: Camilla

5 kommentarer:

Jill sa...

Vakkert!!
Nydelige duse farger og herlige lille secretive Tilda. Fantastisk jobbet i din herlige Camilla-stil :)
Så fine Magnolia papirer da!
Vil ha ;)
Klem fra Jill

Mandy's Magnolia cards sa...

I love your cards!
Greetings, Mandy

Audhild sa...

Nydelig kort du har laget. Perfekt fargelagt og mange lekre detaljer. Liker fargene på kortet ditt. Ønsker deg en fin kveld

Tinie sa...

The card is verry nice!!! I like your colours!

Greetings Tinie

Marushy sa...

Hi,
Your card also see colored absolutely beautiful and great. Everything made with love.

Keep up the

http://marushysmagnoliablog.blogspot.com/

http://marushy.blogspot.com/

Hugs
Marushy